مریم ایراندوست تماشاگر ویژه دیدار ملوان-سپاهان

مریم ایراندوست تماشاگر ویژه دیدار ملوان-سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- سایت فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، مریم ایراندوست بازی تیم صدرنشین ملوان مقابل سپاهان را از نزدیک مشاهده خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، از ساعت 13 روز جمعه ( 19 آذرماه) وارد هفته پنجم خود خواهد شد.

در حساس ترین دیدار این هفته، ملوان بندرانزلی که پس از سه سال دوباره حضور خود را در صدر جدول تجربه می‌کند، در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف سپاهان اصفهان رده چهارمی خواهد رفت.

این دیدار علاوه بر حساسیت های خاص خود و اهمیت بالای کسب سه امتیاز برای دو تیم، یک مهمان ویژه هم خواهد داشت و این سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان است که تصمیم دارد این دوئل 6 امتیازی را از نزدیک ببیند.

مریم ایراندوست پیش‌ از شروع رقابت‌های لیگ، این وعده را به تمامی بازیکنان و باشگاه‌ها داده بود که با سفر به شهرهای مختلف تمامی دیدارها و عملکرد بازیکنان را زیر نظر دارد و با تهیه آرشیوی قوی از لیگ چهاردهم، جدی‌تر از قبل بازی‌ها را رصد خواهد کرد.

البته این نخستین حضور ایراندوست در ورزشگاه سردار جنگل نیست و سرمربی تیم ملی در هفته‌های اول تا چهارم نیز مهمان ویژه تقابل میان تیم‌های هیأت فوتبال البرز-سپاهان، ملوان بندرانزلی-ذوب آهن، ذوب آهن-کیان نیشابور و خاتون بم-شهرداری سیرجان بوده است.

1377