شیاطین سرخ در الدترافورد هم از پس یانگ بویز برنیامدند

شیاطین سرخ در الدترافورد هم از پس یانگ بویز برنیامدند

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در الدترافورد نیز در مقابل یانگ بویز متوقف شد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، پنج دیدار به طور همزمان از ساعت 23:15 به وقت تهران برگزار شد. 

در گروه E، بارسلونا با شکست سه بر صفر مقابل بایرن مونیخ در نیوکمپ و همچنین پیروزی دو بر صفر بنفیکا مقابل دیناموکیف، در کمال ناباوری به لیگ اروپا راه یافت و حالا ژاوی چالش جدیدی پیش رویش می‎بیند. در گروه E باواریایی‌ها با 18 امتیاز مقتدرانه صدرنشین گروه قرار گرفتند و بنفیکا نیز با 8 امتیاز راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. 

در گروه F، منچستریونایتد که از قبل صعودش را به دور بعدی قطعی کرده بود، در ورزشگاه الدترافورد میزبان یانگ بویز بود که در نهایت با تساوی یک بر یک متوقف شد. این دومین تجربه حضور رانگنیک روی نیمکت شیاطین سرخ بود و او نتوانست انتقام شکست دور رفت را بگیرد. در این دیدار رانگنیک به بازیکنان ذخیره خود بازی داد. اما حساس‌ترین دیدار این گروه، پنج شنبه شب برگزار خواهد شد که در آن دو تیم ویارئال و آتالانتا برای کسب جایگاه دومی از ساعت 19 به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت. 

در گروه G رقابت‌ها نیز ردبول سالزبورگ و لیل با پیروزی برابر حریفان خود، جزو شانزده تیم برتر لیگ قهرمانان این فصل لقب گرفتند. 

4416