اعتقاد ویژه آنچلوتی به کیفیت بازیکنان رئال مادرید

اعتقاد ویژه آنچلوتی به کیفیت بازیکنان رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید معتقد است لوس بلانکوس با وجود حضور بازیکنان باکیفیت، توانایی رقابت در هر جامی را دارد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته کهکشانی‌ها در دور ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان اینتر بودند و در نهایت با حساب دو بر صفر به پیروزی رسیدند. مارکو آسنسیو و تونی کروس گلزنان رئال مادرید در این بازی بودند.

به نقل از سایت مارکا، آنچلوتی پس از پایان بازی گفت: "لوکا یوویچ بازی خوبی به نمایش گذاشت و در فازهای هجومی و کنترل توپ، کمک شایانی به تیم می‌کرد. چند روز وقت داریم تا ببینیم کریم می‌تواند ریکاوری کند یا نه، اما فکر می‌کنم که او به دربی مادرید برسد."

"روند خوبی در پیش گرفته‌ایم. در بالاترین سطح هستیم و حالا در فاز دفاعی نیز پیشرفت کرده‌ایم. بعضی وقت‌ها خیلی خوب پرس نمی‌کنیم، اما فعلا همه چیز خوب است. شخصیت لازم برای قهرمانی در لالیگا و رقابت در لیگ قهرمانان اروپا را داریم. هیچ تیمی در حال حاضر شانس اول قهرمانی در اروپا نیست، اما تیم‌های باکیفیت زیادی وجود دارند. تیم‌های فشرده بیشتری نسبت به تیم‌های باکیفیت وجود دارند. ما در فاز دفاعی فشرده نیستیم، اما پتانسیل بالایی داریم. ترکیب ما مخلوطی از بازیکنان باتجربه و متعهد می‌باشد."

4416