زنیت با گلزنی آزمون قهرمان اروپا را متوقف کرد

زنیت با گلزنی آزمون قهرمان اروپا را متوقف کرد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم‌های چلسی و یوونتوس در برابر حریفان خود به صف آرایی کردند، اما به نتایج متفاوتی دست یافتند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دو دیدار از گروه F به صورت همزمان از ساعت 21:15 به وقت تهران برگزار شد. در این گروه صعود دو تیم یوونتوس و چلسی به دور مرحله یک هشتم نهایی قطعی شده بود. 

در دیدار زنیت و چلسی، یاران سردار آزمون علیرغم ارائه یک بازی خوب با نتیجه 2-3 برابر مدافع عنوان قهرمانی شکست خوردند و با 4 امتیاز به کار خود در لیگ قهرمانان 2021-22 پایان دادند. در این بازی، تیمو ورنر در دقیقه 2 دروازه میزبان را باز کرد اما در ادامه، کلاودینیو و سردار آزمون در دقایق 38 و 41 برای زنیت گلزنی کردند تا چلسی با شکست نیمه اول را به پایان برساند. در نیمه دوم، درخشش ورنر باعث شد تا آبی‌های لندن به بازی برگردند و با نتیجه 3-2 جلو بیافتند.. لوکاکو و ورنر زننده گل‌های دوم و سوم چلسی بودند. اما این پایان کار نبود و زنیت در دقیقه 90+5 توسط اوزدوف به گل سوم رسید و بازی با نتیجه 3-3 به پایان رسید. شاگردان توخل با این پیروزی، 12 امتیازی شدند و به رده دوم سقوط کردند. 

در دیگر دیدار این گروه، یوونتوس در آلیانز استادیوم میزبان مالمو بود و در نهایت موفق شد با تک گل مویزه کین در دقیقه 18 به پیروزی برسد و با 15 امتیاز صدرنشین گروه شد.

4416