وحشت کونته از وضعیت قرمز تاتنهام؛ 13 نفر به کرونا مبتلا شدند

وحشت کونته از وضعیت قرمز تاتنهام؛ 13 نفر به کرونا مبتلا شدند

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی تاتنهام تائید کرد که 8 بازیکن این تیم به همراه 5 نفر از اعضای کادرفنی، به ویروس کرونا مبتلا شدند. 

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه شب اسپرز در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف رن خواهد رفت و طبق قوانین فیفا، اگر تیمی 13 بازیکن در دسترس داشته باشد، پس بازی باید برگزار شود، اما کونته نظر دیگری دارد و معتقد است که این کارم الزامی نیست و تاتنهام وضعیت خطرناکی را سپری می‌کند. 

به نقل از سایت گل، سرمربی سابق یوونتوس، اینتر و چلسی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "8 بازیکن و 5 نفر از اعضای کادرفنی به این ویروس مبتلا شدند، اما مشکل این است که هر روز با انسان‌های مبتلا شده ارتباط داریم، آدم‌هایی که روز گذشته حال خوبی داشتند، اما امروز جواب آزمایش آن‌ها مثبت شده است و هنوز با آن‌ها ارتباط داریم. این یک مشکل جدی است."

"در حال حاضر همه ترسیده‌اند. مردم خانواده دارند و چرا ما باید این ریسک را بپذیریم؟ سوال من این است. امروز دو نفر مثبت شده‌اند و فردا نوبت کیست؟ من؟ نمی‌دانم. البته فکر کنم بهتر است جواب آزمایش من مثبت شود تا یک بازیکن. فکر نمی‌کنم که زمان مناسبی برای برگزاری بازی باشد، زیرا ما با خانواده‌هایمان ارتباط داریم."

4416