عکس و پیام ویژه‌ای که آنچلوتی پس از صعود به عنوان تیم صدرنشین منتشر کرد

عکس و پیام ویژه‌ای که آنچلوتی پس از صعود به عنوان تیم صدرنشین منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته (سه شنبه) در هفته ششم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید و اینتر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود رئال مادرید خاتمه یافت و شاگردان کارلو آنچلوتی موفق شدند هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورند و به عنوان تیم اول راهی دور بعدی شوند.

به گزارش فوتبالی، این بازی به نوعی جنگ صدرنشینی در گروه میان رئال مادرید و اینتر بود و مادریدی ها توانستند این جنگ را به سود خود به پایان ببرند. اکنون باید دید که حریف رئال مادرید در مرحله بعدی کدام تیم خواهد بود. پاریسن ژرمن می تواند حریف سر سختی برای رئال مادرید در مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا باشد.

کارلو آنچلوتی پس از این بازی با انتشار تصویری از خودش و همچنین عکسی از تیم رئال مادرید نوشت:"مرحله اول لیگ قهرمانان اروپا انجام شد. تلاش ما برای پیشرفت و رقابت بیشتر، رو به جلو است. حالا وقت آن است که روی لیگ تمرکز کنیم. زنده باد مادرید"

رئال مادرید در حال حاضر در لالیگا هم صدرنشین است و به نظر می رسد که با این روند، قهرمانی در این فصل برای مادریدی ها در لالیگا دور از دسترس نباشد.

1470