برابری مسی با یک رکورد رونالدو پس از درخشش مقابل کلوب بروژ

برابری مسی با یک رکورد رونالدو پس از درخشش مقابل کلوب بروژ

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن و کلوب بروژ در هفته ششم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه شنبه) به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه 4 بر 1 به سود پی اس جی خاتمه یافت و شاگردان مائوریسیو پوچتینو موفق شدند هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، پاریسن ژرمن با وجود پیروزی در این بازی در جایگاه دوم قرار گرفت چرا که این تیم در هفته های قبل، از منچستر سیتی عقب افتاده بود و دوم شدنش قطعی شده بود. لیونل مسی در بازی مقابل کلوب بروژ خوش درخشید و توانست دو گل به ثمر برساند و بدین ترتیب با این دو گل در این هفته از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا خوش درخشید و توانست خودی نشان بدهد چرا که در هفته های اخیر به خاطر عملکردش در لیگ فرانسه مورد انتقاد قرار گرفته بود.

مسی با گلزنی مقابل کلوب بروژ اکنون در یک رکورد با کریستیانو رونالدو برابر شده است و آن هم رکورد گلزنی به تیم های مختلف در لیگ قهرمانان اروپا است. در واقع رونالدو به 38 تیم مختلف در لیگ قهرمانان اروپا گل زده است و اکنون لئو مسی هم با گلزنی مقابل کلوب بروژ به این تعداد رسیده و به 38 تیم مختلف گل زده است.

1470