عنایتی: پرسپولیس همان تیم قهرمان سال گذشته است/ اطمینان دارم وضعیت فعلی هوادار تغییر می‌کند

عنایتی: پرسپولیس همان تیم قهرمان سال گذشته است/ اطمینان دارم وضعیت فعلی هوادار تغییر می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم هوادار گفت: پرسپولیس همان تیم قهرمان سال گذشته است و بازی سختی مقابل این تیم داریم.

به گزارش فوتبالی، غلامرضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: در شرایط فعلی با حریف فوق العاده قابل احترامی بازی داریم. پرسپولیس تیم بزرگی در کشورمان است و می دانیم چه بازی سختی را باید مقابل این تیم انجام بدهیم. با وجود انرژی و انگیزه خوب بازیکنانم تلاش می‌کنیم فردا نتیجه بگیریم. می‌دانیم بازی سختی داریم اما با انگیزه بچه‌ها ان‌شاءالله بتوانیم مثل دیدارهای گذشته بازی خوبی انجام بدهیم و امیدوارم از این هفته، شرایط را تغییر داده و ضمن ارائه بازی خوب نتیجه خوبی هم بگیریم.

وی افزود: متأسفانه در هشت هفته گذشته با وجود بازی‌های خوب‌مان نتیجه خوبی نگرفتیم و این شرایط برای هوادار مناسب نیست. اما اطمینان دارم با شرایط موجود جایگاه‌مان در جدول تغییر پیدا خواهد کرد. شرایط جدولی برای ما مناسب نیست اما اطمینان دارم با شرایط موجود وضعیت را تغییر خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال هوادار عنوان کرد:‌ امیدوارم شرایط داوری هم درست شود زیرا در هشت هفته گذشته خیلی اذیت شدیم و در این مدت یک صحنه داوری هم به سود هوادار نبود. تمام تصمیمات داوری در مسابقات به ضرر هوادار بود و سبب شد امتیازهای زیادی از دست بدهیم. ان‌شاءالله با انگیزه و توان بچه‌ها بازی خوبی انجام داده و نتیجه خوبی هم کسب کنیم.

عنایتی در مورد اینکه پرسپولیس قهرمان پنج دوره لیگ برتر است اما نتایج امسال این تیم راضی‌کننده نبوده و با این شرایط فکر می‌کند با پرسپولیس قهرمان طرف است یا پرسپولیسی که دچار مشکل شده است، گفت: جدول را که نگاه می‌کنیم فکر نمی‌کنم پرسپولیس نسبت به سال‌های گذشته خیلی تغییر کرده باشد. پرسپولیس همان پرسپولیس است. بازیکنان با کیفیت زیادی را هم دارد. مطمئناً بازی سختی داریم. ضمن اینکه تیمی هستیم که به فضای جدید آمده‌ایم. شرایط ویژه‌تری داریم و در حال کسب تجربه هستیم. می‌دانم که سطح فنی بچه‌های ما چقدر است و انرژی خوبی دارند، امیدوارم فردا بازی خوبی را انجام بدهیم تا بدون تنش و حاشیه همه لذت ببرند. امیدوارم فقط فوتبال باشد و تصمیمات دیگری در آن دخیل نباشد. مطمئنم بچه‌های ما خیلی انگیزه دارند تا فردا کار بزرگی انجام بدهند.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در مورد اینکه آقای گل لیگ برتر است اما تیمش دو گل بیشتر نزده است، عنوان کرد: در مورد تیم خودمان باید بگویم در بازی‌هایی که انجام دادیم موقعیت‌سازی زیادی داشتیم ولی متأسفانه بچه‌ها در زدن ضربات آخر یا دچار استرس می‌شوند یا نمی‌توانند کار خوب را انجام بدهند.

وی در خصوص اینکه بازی‌های لیگ برتر کم گل هستند، خاطرنشان کرد: ضعف گلزنی مختص تیم ما نیست، در لیگ ما این اتفاق می‌افتد. تیم‌ها نسبت به هم آگاهی خیلی خوبی دارند و آنالیز می‌کنند. این کار را خیلی سخت می‌کند ضمن اینکه کار دفاعی تیم‌ها به مراتب از کارهای هجومی شده و این مسئله شرایط گل زدن را سخت می‌کند. پایه‌های سازندگی ما هم خیلی ضعیف است تنها جایی که برایش ارزش قائل نیستیم که پایگاه خیلی مهمی است، رده‌های پایین‌تر است. متأسفانه هیچ برنامه‌ای در هیچ باشگاهی وجود ندارد که بتوانیم استعدادها را پرورش بدهیم و از آنها استفاده کنیم. مطمئناً این اتفاق چند سال آینده بدتر می‌شود. اگر برنامه‌ریزی درست نشود واقعاً دچار بحران گلزنی می‌شویم که امیدوارم روی این موضوع حساس‌تر باشیم.

عنایتی در مورد مصدومیت داریوش شجاعیان و محمد قاضی گفت: چند هفته‌ای است که قاضی را به خاطر مصدومیت نداریم.شجاعیان هم مقداری از ناحیه همسترینگ درد دارد. امروز هم طرحانی در تمرین دچار مصدومیت شد متأسفانه این سه بازیکن را نداریم ولی بازیکنان جایگزین ما فوق‌العاده پرانرژی هستند و مطمئناً می‌خواهند فردا خودشان را نشان بدهند و این اتفاق می‌افتد.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در خصوص اینکه پیش از این با لباس آبی به میدان می‌رفتند اما فردا با پیراهن سفید مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند، اظهار داشت: روی این موضوع زیاد حساسیت نداریم رنگ اول ما بنفش است و فردا سفید می‌پوشیم. به این موضوع فکر نکرده بودم که شاید حساسیت ایجاد شود. فردا سفید می‌پوشیم و از این موضوع خیلی هم راضی هستیم فرقی نمی‌کند با پیراهن سفید، آبی یا بنفش به دنبال فوتبال و بازی جوانمردانه هستیم و می‌خواهیم کار خودمان را انجام بدهیم. 

وی در مورد اینکه قبلاً  انتقاداتی از یحیی گل‌محمدی به خاطر انتقال رضا شربتی به تراکتور داشت و الان آیا روابطش با گل‌محمدی دوستانه است، گفت: فوق‌العاده، او دوست بسیار خوب من است. ما خاطرات زیادی در تیم ملی با هم داریم. 6-7 سال با هم بودیم. هیچ اختلاف و برنامه بدی با هم نداریم. فوق‌العاده با هم خوب هستیم برای این دوست عزیز آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

1470