سوال بدون پاسخ؛ چرا رضاوند خط خورد؟

سوال بدون پاسخ؛ چرا رضاوند خط خورد؟

پایگاه خبری فوتبالی- دلیل خط خوردن آرش رضاوند از فهرست استقلال برای بازی با پیکان، سوالی است که پاسخ مشخصی برایش وجود ندارد.

به گزارش فوتبالی، خط خوردن رشید مظاهری از فهرست استقلال، تبدیل به یک اتفاق تکراری در چند هفته اخیر شده است. برای بازی با پیکان، بابک مرادی و وریا غفوری و محمدحسین مرادمند هم جایی در فهرست استقلال ندارند که مرادی به دلایل انضباطی کنار تیم نیست و غفوری و مرادمند به خاطر مصدومیت و محرومیت، بازی با پیکان را از دست داده‌اند منتهی هنوز معلوم نیست رضاوند به چه دلیل از فهرست استقلال برای این بازی خط خورده است.

پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی درباره این موضوع به نتیجه مشخصی نرسید چرا که از یکطرف گفته می‌شود او به دلیل مصدومیت، این دیدار را از دست داده و حتی دلیل عدم حضور او در ترکیب فیکس استقلال در دربی، به خاطر همین موضوع بوده منتهی برخی منابع آگاه هم معتقدند که رضاوند مشکلی برای همراهی استقلال نداشته و حتی در تمرین امروز هم شرکت کرده و احتمالا دلیل خط خوردن او مسائل فنی بوده است.

آنها روی این نکته مانور کرده‌اند که اگر رضاوند مصدوم بود، قطعا کانال باشگاه استقلال به این موضوع اشاره می‌کرد و با توجه به آنکه خبری از مصدومیت رضاوند منتشر نشده، احتمالا او به خاطر مسائل فنی دیدار فردای تیمش را از دست داده است. 

9697