هدیه‌ای که گریزمان پس از بازی مقابل پورتو به همسرش داد

هدیه‌ای که گریزمان پس از بازی مقابل پورتو به همسرش داد

پایگاه خبری فوتبالی - آنتوان گریزمان و همسر اریک چوپرنا زوج بی حاشیه و کم سر و صدایی هستند که به یکی از منسجم ترین زوج های ورزشی و فوتبالی دنیا تبدیل شده اند.

به گزارش فوتبالی، این زوج در سن سباستین در زمانی با هم آشنا شدند که این مهاجم در آن زمان در سوسیه داد توپ می زد و از آن زمان تا کنون از هم جدا نشده اند.حالا آنها از رابطه شان صاحب سه فرزند هستند و مدام عشقشان به همدیگر را در شبکه های اجتماعی نشان می دهند. 

اریکا تصاویر زیادی از زندگی شخصی خود در شبکه های اجتماعی منتشر می کند و آخرین تصویر وی به سه شنبه برمی گردد. اریکا سه شنبه شب برای تماشای بازی اتلتیکو و پورتو راهی پرتغال شد. آنتوان در این بازی گل ارزشمندی را به ثمر رساند تا اتلتیکو با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. 

آنتوان برای تشکر از همسرش اریکا که در این سفر در کنارش بود و به او روحیه داد، یک دسته گل رز به او هدیه داد. اریکا تصاویری از گلهایی که گریزمان به او هدیه داده، منتشر کرده و نوشته است:"هدیه زیبایی که در هواپیما به دستم رسید. ممنون آنتوان."

اتلتیکو با پیروزی در مقابل پورتو توانست به یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ برسد و از کابوس حذف از مرحله گروهی نجات پیدا کند. البته آنها به امتیاز نگرفتن میلان در مقابل لیورپول هم نیاز داشتند که همین اتفاق هم رخ داد.

4125