ملی‌پوش پرتغالی شیاطین‌سرخ: برای رانگنیک همه چیزم را می‌دهم

ملی‌پوش پرتغالی شیاطین‌سرخ: برای رانگنیک همه چیزم را می‌دهم

پایگاه خبری فوتبالی - دفاع راست شیاطین سرخ تمایل خود برای ماندن در اولدترافورد را نشان داده و آماده است برای سرمربی جدید آلمانی تیمش همه چیزش را بدهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، دیوگو دالوت، بازیکن بیست و دو ساله که تحت نظر اوله گونر سولشر به سختی برای پیدا کردن فرصت بازی تلاش می کرد، پس از خروج مرد نروژی از منچستر، در جریان پیروزی مقابل آرسنال و کریستال پالاس دو بازی پیاپی در ترکیب فیکس تیمش قرار داشته است.

علی‌رغم انتشار گزارش هایی مبنی بر علاقه‌ی ژوزه مورینیو برای به خدمت گرفتن هم‌وطن خود در آ اس رم، دیوگو دالوت از حضور در اولدترافورد خوشحال است و مایل است جایگاه خود را به عنوان بازیکن اصلی شیاطین سرخ تثبیت کند.

ملی پوش پرتغالی به وب سایت رسمی باشگاه سرخپوش شهر منچستر گفت: "این چیزی است که من برای آن این جا هستم. وقتی بیرون از ترکیب اصلی هستید و به اندازه کافی بازی نمی کنید، آسان نیست؛ اما وظیفه‌ی ما این است که آماده باشیم و فکر می‌ کنم در خارج از زمین که آماده بودم، کار فوق‌ العاده ای انجام می‌ دادم. وقتی فرصت بازی پیش می‌ آید، اکنون احساس می‌ کنم که باید به راه خود ادامه دهم و وقتی در زمین هستم هم همه توانم را ارائه دهم."

دیوگو دالوت که قراردادش با باشگاه منچستر یونایتد در ژوئن سال ۲۰۲۳ به پایان می رسد، از زمان ترک پورتو و ملحق شدن به منچستر یونایتد در سال ۲۰۱۸، چهل و چهار بازی برای این تیم انجام داده که نُه مسابقه از این تعداد، در جریان رقابت های فصل جاری انجام شده است.

9404