ابراز امیدواری لاپورتا به کسب موفقیت در بازی امشب مقابل مونیخی‌ها

ابراز امیدواری لاپورتا به کسب موفقیت در بازی امشب مقابل مونیخی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا امشب به مصاف بایرن مونیخ می رود و رئیس آبی اناری ها نیز در آستانه‌ی برگزاری این مسابقه، طی مصاحبه ای نسبت به کسب موفقیت در این دیدار ابراز امیدواری کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، حساسیت دیدار امشب بارسلونا در شهر مونیخ آلمان مقابل بایرن مونیخ باعث شده تا خوان لاپورتا، رئیس کاتالان ها ساعاتی پیش از برگزاری این مسابقه، اقدام به انجام یک مصاحبه کند.

رئیس آبی اناری ها در هنگام ورود به مراسم ناهار مشترک با مدیران باشگاه بایرن مونیخ، نسبت به کسب نتیجه‌ی مطلوب در بازی امشب خوش بین بود. لاپورتا گفت: "اطمینان زیادی دارم که ما از این مرحله عبور خواهیم کرد. این مسابقه از آن بازی هایی است که باید غرور خودمان را نشان دهیم و باید چیزی که هستیم را ثابت کنیم. مطمئن هستم که موفق خواهیم شد."

ریاست باشگاه کاتالانی صحبت هایش را این چنین پایان داد: "اگر چه بهترین آب و هوا نیست اما این بهانه ای برای دفاع نکردن از غرور و عزت بارسلونا نخواهد بود. هیچ ترسی نداریم. ما همه چیز را به خطر می اندازیم. این باعث افتخار است نه ترس. منتظر شروع بازی هستیم. از هواداران می خواهم که به بارسایی بودن خودشان افتخار کنند. ما مرحله‌ی بسیار خوبی را در پیش داریم."

9404