پیشنهاد 100 میلیونی لیورپول به هم‌تیمی هالند

پیشنهاد 100 میلیونی لیورپول به هم‌تیمی هالند

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام به هدف اصلی لیورپول در تابستان آینده تبدیل شده است و باشگاه انگلیسی در نظر دارد که مبلغ قابل توجهی را برای جذب وی بپردازد.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد در تابستان 2020 به سراغ بلینگام رفته بود اما این بازیکن در آن زمان در نهایت راهی دورتموند شد. حالا لیورپول در نظر دارد که بلینگام را به فوتبال انگلیس برگرداند.

یورگن کلوپ اعتقاد دارد که بلینگام می تواند نقشی کلیدی در تیمش داشته باشد. این هافبک 18 ساله فصل خوبی در تیم مارکو رز داشته است. هافبک انگلیسی در 22 بازی و 1866 دقیقه خود در دورتموند سه گل زده و 9 پاس گل داده است. بلینگام در لیست گرت ساوتگیت هم حضور داشته است.

بازیکن انگلیسی تا 30 ژوئن 2025 با دورتموند قرارداد دارد و رقم انتقالش صد میلیون یوروست هر چند که تیم آلمانی همه تلاش خود را خواهد داشت تا او را حلظ کند هر چند که به نظر می رسد که کار آسانی پیش رویش نخواهد بود. در سالهای اخیر لیورپول خریدهای دیگری نظیر تیاگو آلکانتارا، نبی کیتا و اوکسلاد چمبرلین نیز برای تقویت خط هافبک داشته است و حالا بلینگام می تواند خرید مهمی برای این تیم به شمار برود. بلینگام یکی از آینده دارترین بازیکنان فوتبال دنیاست که در لیست نامزدهای جوایزی نظیر پسر طلایی و جایزه کوپا نیز قرار داشته است.

4125