محمد رضا کسرایی معاون کامرانی فر شد

محمد رضا کسرایی معاون کامرانی فر شد

پایگاه خبری فوتبالی- عضو اسبق کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال، معاون حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال شده است.

به گزارش فوتبالی، البته سایت رسمی فدراسیون فوتبال هنوز به صورت رسمی این خبر را اعلام نکرده است اما در هر حال از چند روز پیش خبر آمده بود که قرار است کسرایی معاون کامرانی فر شود.

کسرایی در فدراسیون فوتبال دوران کفاشیان و تاج، در کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال مشغول به فعالیت بود و البته مدتی هم به عنوان ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا فعالیت داشت. او مدتی هم مسئول تی ام اس کمیته بین الملل بود که اتفاقها و جنجالهای بر سر صدور آی تی سی بازیکنان در باشگاههای مختلف پیش آمد که باعث شد که او توسط کمیته اخلاق 5 سال از فعالیتهای فوتبالی محروم شود اما او به این حکم اعتراض کرد و در نهایت محرومیت او به یک سال رسید و با توجه به روند دادرسی که یک سال طول کشیده بود او توانست دوباره در فوتبال فعالیت کند. البته برخی می گویند که او از اتهامات وارده تبرئه شده است.

در هر صورت او ارتباط بسیار خوبی با مدیران وقت فدراسیون فوتبال یعنی علی کفاشیان، مهدی تاج و مهدی محمد نبی و عزیزالله محمدی داشت و البته این اواخر از حمایت های ویژه حیدربهاروند برخوردار بود و حتی در سازمان لیگ، به مسئولیت کمیته روابط بین الملل سازمان لیگ رسید. کسرایی تسلط خوبی به زبان انگلیسی دارد. 

حکم کسرایی امروز از سوی کامرانی فر صادر و به کسرایی ابلاغ شده و او معاون هماهنگی و اجرایی دبیرکل فدراسیون فوتبال شده است.