گزارش روز؛ بزرگ‌ترین چالش پروفسور آلمانی در تئاتر رؤیاها چیست؟

گزارش روز؛ بزرگ‌ترین چالش پروفسور آلمانی در تئاتر رؤیاها چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - عملکرد تیم رالف رنگنيک در بازی مقابل کریستال پالاس همگان را تحت تأثير قرار داد اما هنوز هم ضعف هايي در تيم او وجود دارند که بايد برطرف شوند.

به گزارش فوتبالی، يک ساعت پس از اتمام بازی منچستريونايتد و کريستال پالاس، پل پوگبا تصويری از خود در حالی که در دبی مشغول ورزش بود با عنوان 'در راه بازگشت' در توييتر منتشر کرد. کمتر از هفت ماه ديگر تا خداحافظی پوگبا با منچستريونايتد باقی مانده است. ظاهراً سران يونايتد دست از تلاش کشيده اند و ديگر اوله گونر سولشر هم اين جا نيست تا هافبک مورد علاقه اش را مجاب به ماندن کند.

بحث خسته کننده همیشگی در مورد پوگبا

آيا او می تواند در سيستم 2-2-4 رانگنيک بازی کند؟ پل پوگبا در خط هافبک دو نفره برای باشگاه و به ويژه، تيم ملی فرانسه نقش آفرينی کرده است، اما رالف رانگنيک زمان محدودی برای سرعت بخشيدن به روند موفقيت يونايتد دارد و پوگبا به دليل مصدوميت و عدم نشان دادن تعهد کافی از سوی خود با پروفسور آلماني به مشکل خواهد خورد.

يونايتد هرگز تيم فروشنده خوبی نبوده است و رانگنيک ممکن است عملکرد آن ها را در اين زمينه بهبود ببخشد. احتمال جدایی پوگبا در ژانويه وجود دارد اما او به دليل مصدوميت از ناحيه ران، بدون بازی در دو ماه گذشته وارد سال جديد می شود. در حال حاضر هيچ تيم بزرگی وجود ندارد که مايل باشد برای پوگبا که قراردادش در ژوئن به پايان می رسد، مبلغی پرداخت کند.

هواداران يوونتوس خواهان تماشای دوباره ستاره فرانسوی در پيراهن بانوی پير هستند، مربی قديمی پوگبا، ماسيميليانو آلگری به تورين بازگشته است و همکاری مجدد او با پوگبا می تواند ترکيب آن ها را تقويت کند.

با اين حال، از زمانی که ميلان در سال ۲۰۱۱ آندره آ پيرلو را به صورت رايگان از دست داد، يوونتوس استاد جذب بازيکنان نامدار بدون پرداخت پول است. پوگبا، لوسيو، کينگزلی کومان، سامی خديرا، دنی آلوز و آدرين ربيوت همگی به صورت رايگان راهی يوونتوس شدند.

رانگنيک ممکن است از به کارگيری پوگبا در سيستم 2-2-4 خود لذت ببرد، اما او قبلاً اسکات مک تومینای و فرد را که هافبک های کاملاً متفاوتی با سبک بازی پوگبا می باشند، به عنوان زوج عالی برای ترکيبش دانسته است. دو هافبکی که جلوتر از مک فرد بازی می کنند، شماره ۱۰ هستند. درست است که پوگبا در تورين شماره ۱۰ را بر تن می کرد و می تواند ستاره تيمش باشد، اما او بازيساز نيست. پس چرا بايد پنج ماه از وقت خود را برای جا دادن يک بازيکن ناکارآمد در تيمتان تلف کنيد؟

اصرار رانگنيک بر استفاده از دو بازيکن شماره ۶ دقيقا چالشی است که در منچستر یونايتد با آن رو به روست. نمانيا ماتيچ و مک تومینای به صورت چرخشی به کار گرفته می شوند و فرد و دونی فن ده بيک نيز می توانند در آن پست نقش آفرينی کنند. بعد از آن ها چه؟ جيمز گارنر در اين فصل به صورت قرضی در ناتينگهام فارست حضور دارد و از ۱۸ دسامبر ۲۰۱۹ برای يونايتد بازی نکرده است.

بهترين سناريو اين است که يونايتد پوگبا را بفروشد و در ژانويه جانشينی برای او جذب کند، اگر چه رانگنيک قبلاً تاکيد کرده است که پنجره زمستانی زمان ايده آلي براي

ی انجام نقل و انتقالات نيست. اد وودوارد نيز با اين صحبت ها موافق خواهد بود؛ البته يونايتد با الکسيس سانچز و برونو فرناندز پستی و بلندی های خريد بازيکن در زمستان را چشيده است.

رانگنيک و جان مورتا، مدير فوتبالی يونايتد، در مورد خروجی و ورودی های احتمالی بعد از کريسمس صحبت خواهند کرد و يک هافبک در حال حاضر در صدر ليست يونايتد قرار دارد.

رصدخانه فوتبال CIES جدیداً با ارزش‌ ترين بازيکنان زير ۲۳ سال را در ليگ‌ های معتبر اروپایی معرفی کرده است و جود بلينگهام، هافبکی که به سختی می توان او را بازيساز خواند، در صدر اين ليست قرار دارد.

بلينگهام تنها هافبکی نيست که روی رادار يونايتد قرار دارد. دکلان رايس به همراه ادواردو کاماوينگا و اورلين چوامنی از موناکو، در تابستان به يونايتد لينک شده بودند.

تايلر آدامز از لايپزيک که با ۴۰ ميليون يورو در رده هفتم قرار دارد، می تواند مورد علاقه يونايتد باشد. رانگنيک آدامز را به یاشوا کيميش تشبيه کرده و زمانی که مدير ورزشی گروه ردبول بود، او از نيويورک ردبولز به باشگاه آلمانی منتقل کرد. آدامز ۲۲ ساله کاپيتان تيم ملی مردان ايالات متحده نيز می باشد.

رانگنيک در اوايل امسال گفته بود که من آدامز را مشابه یاشوا کيميش، در هافبک مرکزی به عنوان يک شماره ۶ يا ۸ می بينم. او اکنون شروع به گلزنی و دادن چند پاس گل کرده است و به عقيده من پتانسيل او بسيار بالا است.

با توجه به اين که آدامز تا سال ۲۰۲۵ با لايپزيش قرارداد دارد، هر اقدامی در ژانويه ممکن است عجولانه باشد. تيم آلمانی بدون يوليان ناگلزمان، در رده يازدهم بوندسليگا قرار دارد و جسی مارش را نيز به تازگی اخراج کرده است. بعيد است رانگنيک او را فراموش کرده باشد.

9404