جایزه عجیب به زننده سوپرگل در یورو: کاپ مجازی!

جایزه عجیب به زننده سوپرگل در یورو: کاپ مجازی!

پایگاه خبری فوتبالی - پاتریک شیک اولین بازیکنی است که جایزه ای به صورت توکن غیرقابل معاوضه را دریافت می کند چرا که این جایزه را به خاطر دریافت بهترین گل یورو 2020 در بازی جمهوری چک و اسکاتلند دریافت کرده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان عاشق جوایز هستند و خیلی دوست دارند که این جوایز را در دستشان بگیرند و گاهی آن را بالای سر ببرند اما به نظر می رسد که برخی در این زمینه چندان خوش شانس نیستند.

در حقیقت اولین بار هیلدرالدو بلینی ستاره تیم ملی برزیل پس از قهرمانی جام جهانی 1958 کاپ قهرمانی را بالای سرش برد. از آن زمان به بعد بازیکنان این سنت را تکرار کردند و پس از قهرمانی جام را بالای سر می بردند اما به نظر می رسد که شیک آن قدر خوش شانس نیست که کاپ خود را بالای سر ببرد.

ستاره تیم ملی جمهوری چک جایزه بهترین گل یورو را به خاطر گلش مقابل اسکاتلند در مرحله گروهی یورو در حالی دریافت کرد که این جایزه فیزیکی نبود و به شکل توکن غیرقابل معاوضه به او اهدا شد. در حقیقت این جایزه کاملا مجازی است و ستاره 25 نمی تواند آن را در دستش بگیرد. شیک در مورد کسب این جایزه گفت:" افتخار می کنم که اولین نفر در تاریخ فوتبال هستم که چنین  جایزه ای را می گیرم. راستش را بخواهید، هرگز چنین چیزی را ندیده بودم."

این جایزه توسط پوکراس لامپاس هنرمند روس طراحی شده است و از طریق یک هولوگرام در مقر یوفا در نیون و همچنین دفتر اسپانسر این جایزه یعنی شرکت گازپرام در سن پترزبورگ قابل مشاهده خواهد بود.

توکن غیرقابل معاوضه به نظر می رسد که در فوتبال دنیا محبوبیت زیادی را پیدا کرده است. پی اس جی نیز اخیرا توکن خود را از طریق وبسایت کریپتو دات کام معرفی کرده است.

4125