واکنش مدافع انگلیسی ليورپول به بازی مقابل زلاتان و مهار او

واکنش مدافع انگلیسی ليورپول به بازی مقابل زلاتان و مهار او

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از بازیکنان مؤثر لک لک ها که در دیدار دیشب مقابل روسونری هم درخشان ظاهر شد، ناتانیل فیلیپس بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، ناتانیل فیلیپس ملقب به نات فیلیپس، مدافع انگلیسی ليورپول پس از عملکرد درخشان خود در فصل گذشته و در زمان مصدومیت ویرجیل فن دایک، شب قبل نیز در بازی مقابل میلان در سن سیرو خوش درخشید. نات فیلیپس در واکنش به بازی درخشان خود برابر روسونری می گوید: "تنها کاری که می‌ توانم انجام دهم، این است که تا حد امکان از تمرینات استفاده کنم و تا جایی که می توانم پیشرفت کنم، کاری که در چند فصل اخیر آن را انجام داده ام."

این مدافع انگلیسی در مورد رسیدن بازی به او و صبر برای این موضوع می گوید: "بدیهی است که می‌ خواهم تا آن جا که ممکن است بازی کنم اما رقابت در درون تیم واقعا دشوار است، بنابراین باید زمانی که فراخوانده می‌ شوم، آماده باشم. احساس می‌ کنم دیشب بازی خوبی را انجام دادم. اواخر بازی کمی خسته بودم که بعد از مدت‌ ها دوری از میادین فکر می کنم طبیعی است؛ اما در کل احساس می‌ کنم می‌ توانم به عملکردم افتخار کنم."

نات فیلیپس در ارتباط با بازی مقابل زلاتان ابراهیموویچ و مهار این مهاجم با تجربه چنین می گوید: "بازی مقابل ابراهیموویچ واقعاً سخت بود. زلاتان در بیشتر دوران حرفه ای خود در اوج بوده است؛ بنابراین نبرد واقعاً سختی بود و من از هر دقیقه‌ی آن لذت بردم. سن سیرو استادیوم شگفت انگیزی است. میلان هم از نظر تاریخی، تیم فوق العاده ای است. روسونری تیمی است که من با تماشای مسابقات آن ها در لیگ قهرمانان اروپا بزرگ شدم و بازیکنان بزرگی برای آن‌ ها بازی می کردند."

9404