تقابل گل‌محمدی و عنایتی؛ به یاد انتقال جنجالی شربتی

تقابل گل‌محمدی و عنایتی؛ به یاد انتقال جنجالی شربتی

پایگاه خبری فوتبالی- تقابل یحیی گل‌محمدی و رضا عنایتی یادآور یک اتفاق ویژه است.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های پرسپولیس و هوادار در حالی قرار است مقابل یکدیگر صف‌آرایی کنند که رضا عنایتی دل خوشی از سرمربی قرمزها ندارد.

ماجرا از این قرار است در لیگ هفدهم و زمانی که یحیی گل‌محمدی،سرمربی تراکتور بود، این باشگاه بازیکن سرباز به خدمت می‌گرفت  و رضا شربتی مدافع سیاه‌جامگان مشهد را به عنوان بازیکن جذب کرد که در نحوه این انتقال با انتقاد رضا عنایتی سرمربی وقت سیاه‌جامگان مواجه خواهد شد.

رضا عنایتی که به شدت از شیوه حضور بازیکنش در تراکتر ناراحت شده بود، در مصاحبه‌ای شدیدا از یحیی گل‌محمدی انتقاد کرد و گفت: واقعا جای تاسف دارد که مربی که دم از اخلاق و معرفت می زند، زیر پای بازیکن جوان ما نشست و او را هوایی کرد. آقای گل محمدی کاری که با بازیکن ما کردی دور از اخلاق و معرفت بود.رضا شربتی دانشجو بود و معافیت تحصیلی داشت ولی این آقا آنقدر زیر پای او نشست تا او خودش را سرباز کرد تا به تراکتورسازی برود. این کارها بسیار زشت است و من واقعا متاسف هستم که ما در فوتبال با چنین رفتارهایی طرف هستیم.

انتقادهای عنایتی از گل‌محمدی بخش دیگری هم داشت: برای این آقا متاسفم که از هر روشی برای جذب بازیکن استفاده می کند.ما در این شرایط بازیکن زیادی نداریم و با این حال زیر پای بازیکن ما نشستند و او را هوایی کردند. این کارها دور از مرام و معرفت است و این آقایان حتی اخلاق ورزشی هم نداشتند و با ناجوانمردی بازیکن ما را هوایی کردند.

7655