تناقض در صحبت‌های مجیدی؛ فرزاد بیمار بود یا دیر آمد؟

تناقض در صحبت‌های مجیدی؛ فرزاد بیمار بود یا دیر آمد؟

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی استقلال امروز از یک اتفاق عجیب رونمایی کرد و عنوان داشت برادرش یعنی فرزاد مجیدی را جریمه کرده است.

به گزارش فوتبالی، در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل هوادار در هفته نخست لیگ، مجیدی در بخشی از صحبت هایش در مورد غیبت چند روزه  فرزاد مجیدی گفته بود: "فرزاد کسالت داشت و نتوانست در تمرینات شرکت کند." اما او امروز در کنفرانس خبری پیش از دیدار با پیکان در پاسخ به این سوال که تکلیف بابک مرادی چه می شود، اظهار داشت:" بابک مرادی از بازیکنان خوب استقلال است و شخصا او را دوست دارم اما نظم و انضباط مهمترین مساله در تیم من است. فرزاد برادرم چندی پیش 15 دقیقه به تمرین دیر آمد ولی 10 روز نگذاشتم به تمرین بیاید و 20 در صد قراردادش را هم جریمه شد. مرادی باید بداند در چه تیمی بازی می کند و نظم و انضباط برای من از همه چیز مهمتر است. نمی‌خواهم بگویم چه اتفاقی رخ داده ولی او به کمیته انضباطی باشگاه می رود و سپس به تمرینات اضافه می شود."

مجیدی بعد از 50 روز پرده از دلیل غیبت برادرش در تمرینات استقلال برداشت و حالا مشخص شد که فرزاد مجیدی در آن برهه از سوی فرهاد مجیدی  جریمه شده بود اما سرمربی استقلال تصمیم گرفت آن ماجرا را رسانه‌ای نکند.

9697