دو تصویر جالب از بازی پورتو و اتلتیکو؛ از خشم په‌په تا گریه سوارز

دو تصویر جالب از بازی پورتو و اتلتیکو؛ از خشم په‌په تا گریه سوارز

پایگاه خبری فوتبالی - په په مدافع پورتو در شب شکست تیمش مقابل اتلتیکو با نتیجه سه بر یک، صحنه های نسبتا عجیبی را رقم زد.

به گزارش فوتبالی، په په از حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا به هیچ وجه آسان نبود و شخصیتی جنجالی را در ورزشگاه دراگائو داشت. یانیک کاراسکو مهاجم اتلتیکو  در دقیقه 67 بازی  اخراج شد و آنخل کورئا و اوتاویو نیز به خاطر رفتار ناجوانمردانه کارت زرد گرفتند. 

په په، مدافع سابق رئال مادرید که شخصیت خشنی دارد با بازیکنان اتلتیکو درگیر شد و در مقابل صورت ماریو هرموسو فریاد زد و در نهایت داور به او هم به خاطر رفتار ناجوانمردانه کارت زرد نشان داد. سه دقیقه بعد از آن، وندل از پورتو اخراج شد تا هر دو تیم ده نفره شوند.

اتلتیکو به لطف گلهای گریزمان، کورئا و دی پل به یک هشتم نهایی رسید. در همین بازی لوئیز سوارز به علت مصدومیت از زمین خارج شد که در زمان خروجش از زمین گریه کرد. مهاجم سابق لیورپول که در دوازده بازی لیگ برای اتلتیکو هفت گل زده، فقط سیزده دقیقه دوام آورد و بعد از خروج از زمین اشک ریخت.

دیگو سیمئونه در این بازی از سوارز در ترکیب اصلی قرار گرفته بود اما این بازیکن خیلی زود مصدوم شد و جای خود را به ماتیوس کونیا داد. سوارز احتمال دارد که بازی حساس لالیگایی مقابل رئال مادرید را نیز از دست بدهد.

4125