اکلستون: فرستاپن در قیاس با همیلتون بچه است/ قهرمان نشدن لوئیس اهمیتی ندارد

اکلستون: فرستاپن در قیاس با همیلتون بچه است/ قهرمان نشدن لوئیس اهمیتی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس پیشین فرمول یک درباره نبرد سرنوشت‌ساز لوئیس همیلتون و ماکس فرستاپن در گرندپری پایانی فصل جاری صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری فرانسه، برنی اکلستون گفت: ماکس فرستاپن (راننده ردبول و صدرنشین فرمول یک) در قیاس با لوئیس همیلتون (راننده مرسدس) بچه است. بدترین چیز این است که کمپین تبلیغاتی علیه لوئیس همیلتون شکل گرفت. از سویی فرستاپن نیز مدت زمان زیادی تحت فشار قرار دارد و علاوه بر رقابت در میدان باید روی رویدادهای بیرونی هم تمرکز کند. این موضوع فشار روانی روی او ایجاد خواهد کرد.

رئیس پیشین فرمول یک افزود: فرستاپن در فرمول یک تازه‌کار است اما همیلتون سال‌هاست که رقابت می‌کند. این موضوع باعث شده تا شخصیت او خیلی قدرتمند باشد. در گرندپری اخیر نمایان شد که همیلتون دارای شخصیت قدرتمندتری نسبت به فرستاپن است. فرستاپن نخستین فصلی است که در فرمول یک رقابت می‌دهد و ماشینش به او امکان پیروزی را می‌دهد. با این وجود رقابت در فصل جاری فرمول یک برای همه با توجه به قطعی شدن قهرمان پیش از گرندپری‌های پایانی فصول اخیر باورنکردنی است.

برنی اکلستون در خاتمه اظهار داشت: همیلتون انسان خوبی است که هر کاری تاکنون برای بهترین بودن انجام داد، حتی اگر در فصل جاری فرمول یک قهرمان نشود مهم نیست. همیلتون همچنان یک راننده مستعد و چشمگیر است.

۴۱۵۴