مدافع تیم ملی زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد (عکس)

مدافع تیم ملی زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد (عکس)

 پایگاه خبری فوتبالی- گلنوش خسروی، مدافع ملی پوش تیم خاتون بم، صبح امروز زانوی مصدوم خود را جراحی کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال زنان ایران چند ماه قبل با کسب دو پیروزی مقابل بنگلادش و اردن به عنوان سرگروه از گروهG رقابت‌های مقدماتی به مرحله نهایی جام ملت های فوتبال زنان آسیا راهیافت.

بازی‌های پرفشار این مرحله و پس از مدتی کوتاه آغاز لیگ برتر فوتبال زنان ایران، کار را برای ملی پوشان سخت کرد. گلنوش خسروی که خود نقش پر رنگی در مسیر صعود ایران به جام ملت های آسیا داشت، از بازیکنان کلیدی مرضیه جعفری در خاتون بم هم به شمار می‌رفت.

او پس از انجام دو بازی مقابل کیان نیشابور و هیأت فوتبال به یکباره دچار مصدومیت شدیدی شد. دردی کهنه که در زمان حضور در وچان کردستان هم با آن دست به گریبان بود و این بار خبر از پارگی مینیسک و acl زانو داد.

خسروی پس از مدتی استراحت، امروز با حضور در بیمارستانی در تهران و زیر نظر دکتر رازی زانوی خود را به تیغ جراحی سپرد و با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش خبر از یک عمل موفقت آمیز داد و گفت که با قدرت بیشتری به مستطیل سبز بازخواهد گشت.

شمار مصدومین تیم ملی روز به روز درحال افزایش است و پس از سرشین کمانگر، این دومین مدافع است که دچار پارگی رباط می‌شود. باید دید که تدبیر مریم ایراندوست برای رقابت با تیم‌های هند، چین و چین تایپه در مرحله گروهی جام ملت‌ها چه خواهد بود و چه نفراتی جایگزین بازیکنان مصدوم خواهند شد؟

1377