مرزبان: بازیکنان ما با شکست مقابل گل‌گهر قهرمانانه کنار آمدند/ برابر اشتباهات داوری خودمان را قوی‌تر می‌کنیم

مرزبان: بازیکنان ما با شکست مقابل گل‌گهر قهرمانانه کنار آمدند/ برابر اشتباهات داوری خودمان را قوی‌تر می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال سپاهان با یادآوری اشتباهات داوری دیدار تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان گفت، شاگردان نویدکیا خود را برای تقابل با اتفاقاتی از این دست هم آماده خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، علیرضا مرزبان درباره آخرین وضعیت تیمش در آستانه بازی با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: وضعیت تیم ما خوب است و آماده هستیم تا در بازی فردا نمایشی خوب و باکیفیت داشته باشیم. ما به صنعت نفت احترام می‌گذاریم. آنها تیم خوبی هستند و قطعاً تلاش خواهند کرد تا در بازی فردا خودشان را از بحران خارج کنند، ولی ما هم می‌خواهیم سه امتیاز این بازی خانگی را بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا خوردن چهار گل برابر گل‌گهر به شخصیت قهرمانی سپاهان خدشه وارد نمی‌کند؟»، گفت: بستگی دارد با چه دیدگاهی به این موضوع نگاه کنیم. ما از لحاظ فنی عملکرد خوبی در این بازی داشتیم و از لحاظ داشتن مالکیت بازی تیم برتر بودیم. حتی موقعیت‌های خیلی خوبی هم ایجاد کردیم، ولی در نهایت برخی مسائل باعث شد تا بازی را واگذار کنیم. مسئله مهم گلی بود که در ابتدای بازی دریافت کردیم و آن گل آفساید بود، این در حالی است که جدا از هدر رفتن چند موقعیت، یک ضربه پنالتی را هم از دست دادیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان همچنین تصریح کرد: در این بازی قبول کردن گل مردود گل‌گهر مصیبت بزرگی بود و اگر آن اتفاق رخ نمی‌داد خیلی چیزها عوض می‌شد. در ادامه هم داوران کار خودشان را انجام دادند و جالب اینجاست که روی گل اول گل‌گهر، تیم داوری واکنشی مقابل مردود بودن این گل نشان ندادند. ما برابر اشتباهات داوری خودمان را قوی‌تر خواهیم کرد و حالا می‌دانیم جدا از رقابتی که با تیم مقابل داریم، باید در خیلی از زمینه‌ها باهوش باشیم.

مرزبان در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان ما با این شکست قهرمانانه کنار آمدند و باید از آنها تشکر کنم که حالا با انگیزه بالا دنبال جبران هستند. از هواداران هم تشکر می‌کنم که همیشه حامی تیم هستند و امیدوارم با موفقیت در بازی‌های آینده آنها را خوشحال کنیم.

۴۱۵۴