فیفا عرب کاپ سوژه انتقاد دایی از اسکوچیچ

فیفا عرب کاپ سوژه انتقاد دایی از اسکوچیچ

پایگاه خبری فوتبالی- علی دایی در تازه‌ترین حمایش از مهدی طارمی، به نتایج همگروه‌های تیم ملی در فیفا عرب کاپ اشاره کرده است.

به گزارش فوتبالی، علی دایی یکی از افرادی بود که در جریان اختلاف دراگان اسکوچیچ و مهدی طارمی، طرف مهاجم پورتو را گرفت و در مصاحبه‌ای گفت: اسکوچیچ بدون شک در دنیای فوتبال مربی بزرگی نیست که بخواهد از تاکتیک‌ناپذیری یا تاکتیک‌پذیری بازیکنان ایرانی صحبت کند. به اعتقاد من اولین اشتباه را سرمربی تیم ملی انجام داد که در مورد بازیکنان ایرانی صحبت کرد. بدون شک اسکوچیچ نباید یادش برود که در ایران در کجاها و در کدام تیم‌ها مربیگری کرده و با چه کارنامه‌ای به تیم ملی رسیده است.

دایی در مصاحبه جدیدش – که با روزنامه خبرورزشی انجام داده – به شیوه‌ای جدید از طارمی حمایت و از اسکوچیچ، انتقاد کرده و گفته است: اگر تیم ملی ایران خوش شانس نبود و در گروه مقابل می‌افتاد باز هم آقایان حرف از تاکتیک ناپذیر بودن بازیکنان ایرانی می‌زدند؟ شما الان جام جهانی فوتبال کشورهای عربی در قطر را ببینید تا متوجه شوید تیم‌های همگروه ما در چه سطحی هستند؟ ما نباید با سرمایه‌های فوتبال خودمان چنین برخوردی داشته باشیم. مگر ما چند بازیکن مثل مهدی طارمی داریم که در اروپا بتوانند به تیم‌های بزرگ گل بزنند و بدرخشند؟

امارات، عراق، سوریه و لبنان چهار همگروه ایران هستند که در فیفا عرب کاپ شرکت کردند و به جز امارات، هیچکدام از آنها نتوانستند از گروهشان صعود کنند.

عراق که در گروه اول بود، با 2 باخت و یک مساوی – این تیم دیشب با نتیجه 0-3 به قطر باخت – در گروهش سوم شد و شانس صعود به مراحل حذفی را از دست داد.

در گروه دوم، سوریه با یک برد و دو باخت، پشت سر تونس و امارات 6 امتیازی قرار گرفت و حذف شد و امارات در مرحله حذفی باید به مصاف قطر برود.

لبنان هم در گروه چهارم، با یک برد و 2 باخت، سوم شد و نتوانست به مرحله حذفی برسد.

9697