عکس؛ اشک‌های مدافع اتلتیکو در آغوش سیمئونه

عکس؛ اشک‌های مدافع اتلتیکو در آغوش سیمئونه

پایگاه خبری فوتبالی - شیمه ورسالیکو مدافع کروات اتلتیکو مادرید در شب صعود تیمش به یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ اشک شوق ریخت.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو با صعود سه بر یک مقابل پورتو توانست صعودش به یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ را قطعی کند و از کابوس حذف فرار کند. ورسالیکو پس از گل دوم اتلتیکو به سمت سیمئونه رفت و در آغوش مربی آرژانتینی گریه کرد. در حقیقت به نظر می رسد که ورسالیکو و سیمئونه رابطه بسیار گرمی دارند. در واقع در یکی از مهمترین شب های سال، سیمئونه تصمیم گرفت که لودی را روی نیمکت بنشاند و از شیمه استفاده کرد که این مدافع که انتقادهای زیادی را در این فصل تحمل کرده، نمایش خوبی در مقابل پورتو داشت و به پیروزی درخشان تیمش کمک کرد.

سیرو لوپز خبرنگار طرفدار رئال مادرید در توییتر با کنایه به ورسالیکو گفت:" آیا داشت به خاطر صعود تیمش گریه می کرد؟" که ناچو پالنسیا خبرنگار حامی اتلتیکو در جوابش نوشت:" نه، سیرو. گریه می کرد چرا که نیمکت نشین است و باید به عنوان یک دفاع راست در این بازی مهم در پست دفاع میانی بازی می کرد. گریه می کرد چرا که به هدفش رسیده بود. آنها باید می بردند و منتظر نبردن میلان می ماندند و به همین خاطر فشار زیادی رویشان بود. اشک شوق یک اتفاق فوق العاده است."

4125