صحبت‌های پیولی و اینزاگی پس از شکست‌های دیشب میلان و اینتر در لیگ قهرمانان

صحبت‌های پیولی و اینزاگی پس از شکست‌های دیشب میلان و اینتر در لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربیان دو تیم شهر میلان پس از تحمل شکست تیم های خود در آخرین مسابقات مرحله گروهی ليگ قهرمانان اروپا در شب گذشته، با رسانه ها صحبت کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسکای اسپورتس، با وجود این که میلان موفق شده بود گل نخست بازی مقابل لیورپول را به ثمر برساند، اما در نهایت با متحمل شدن شکست و رقم خوردن نتیجه دیگر بازی گروه به ضرر آن ها، به عنوان تیم قعرنشین گروه بی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان کنار رفتند.

استفانو پیولی پس از پایان بازی به خبرنگاران چنین گفت: "ما می دانستیم که این گروه فوق العاده گروه سختی است، همان طور که بازی امشب سخت بود اما متاسفانه نتوانستیم با سرعت بالایی بازی کنیم و اشتباهات بسیاری مرتکب شدیم که در چنین سطحی از فوتبال گران تمام می شود." 

"پشیمانی و حسرت زیادی وجود دارد چرا که ما شایسته بیشتر از این ها بودیم، به خصوص برابر اتلتیکو مادرید و پورتو در خانه. با تمام این اوصاف، برای چنین گروه جوانی که فاقد تجربه است، می تواند چنین چیزهایی رخ بدهد."

"ما دیده بودیم که چه نوع حریفانی در اروپا حضور دارند، کیفیت و تمرکز نیاز بود، بنابراین از آن درس خواهیم گرفت. ماندن در رقابت های اروپایی هدفمان بود اما تلاش خواهیم کرد تا از این تجربه برای رشدمان استفاده کنیم."

فشار بالای لیورپول دلیل ایجاد مشکل برای میلان؟

"می توانستیم با ارسال توپ های بلند بهترین استفاده ممکن را از حضور زلاتان ببریم اما بزرگ ترین مشکل به نظرم این بود که ما بیشتر رو به عقب بازی کردیم تا به رو به جلو. مثلا روی گل دومی که دریافت کردیم ما توپ را به عقب بردیم و حریف را به ایجاد فشار دعوت کردیم و این باعث شد تا بازیکنان در آن ناحیه تحت فشار قرار بگیرند."

خروج از لیگ قهرمانان و تمرکز اصلی برای اسکودتو؟

"پیش از آن که یورگن کلوپ موفق به قهرمانی شود، چندین و چند سال سرمایه گذاری در لیورپول انجام شد، بنابراین این یک روند است. ما فقط می توانیم از حمایت هوادارانمان تشکر کنیم."

همچنین سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر پس از تحمل شکست دو بر صفر شب گذشته مقابل رئال مادرید، با رسانه ها مصاحبه ای انجام داد و گفت: "افسوس و حسرت زیادی از این بازی برای ما باقی می ماند به خصوص به این خاطر که در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم، شخصیت خود را نشان دادیم، موقعیت‌ های متعددی خلق کردیم و آمار به نفع ما بود، اما با باخت یک هیچ به رختکن رفتیم. این منعکس کننده آن چیزی نیست که ما در زمین دیدیم. واضح است که ما به دنبال یک نتیجه متفاوت بودیم، اما مطمئناً اتفاقات این بازی، به عنوان تجربه ای برای آینده به ما کمک خواهد کرد."

اخراج بارلا؟

"او یک اشتباه جدی مرتکب شد، اما پسری باهوش است و اشتباه خود را تشخیص داد و از کادر فنی، هم تیمی هایش و همه عذرخواهی کرد. در زمان اخراج بارلا بازی هنوز یک هیچ دنبال می شد و فرصت برای تغییر نتیجه بود. این بازی به او کمک می کند تا رشد کند و امیدوارم این، به این معنی باشد که دیگر چنین اشتباهی از او تکرار نمی شود. فکر می‌ کنم فرصت‌ های گلزنی و موقعیت‌ های خوب زیادی ایجاد کردیم و تا زمانی که هنوز یازده نفره بودیم، عملکرد خوبی داشتیم. متأسفانه در هر دو بازی رفت و برگشت با رئال مادرید خوب عمل کردیم اما گلی به ثمر نرساندیم و این یعنی به وضوح کمبودی در این دو بازی داشته ایم. بدون شک، مهم ترین چیز صعود به مرحله یک هشتم نهایی بود و ما یک هفته زودتر به آن دست یافتیم. نتایج بازی های شب بعدی را هم خواهیم دید، تیم های بسیار با کیفیتی در قرعه کشی حضور خواهند داشت و مهم این است که با شرایط بدنی خوب به آن مرحله برسیم."

9404