برنامه اصلی مونیخی‌ها در خط حمله/ تمدید با لواندوفسکی و عبور از بحث هالند

برنامه اصلی مونیخی‌ها در خط حمله/ تمدید با لواندوفسکی و عبور از بحث هالند

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود صحبت های فراوان از علاقه بایرن به ارلینگ هالند، اما گزارش هایی از مونیخ می رسد که نشان می دهد بایرن مونیخ برنامه ای برای جذب هالند ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه Münchner Abendzeitung، یکی از داغ ترین گمانه زنی ها در میان رسانه های آلمان انتقال ارلینگ هالند به مونیخ برای جانشینی روبرت لواندوفسکی می باشد. ولی با در کنار هم قرار دادن شرایط انتقال هالند بر اساس این گزارش، مشخص می گردد این صحبت ها از مرز گزارش های رسانه ای خارج نخواهند شد و بایرن مونیخ برنامه ای برای انتقال مهاجم نروژی دورتموند ندارد.

به جز هزینه‌ی سرسام آور انتقال هالند که نمی تواند خالی از مشکل برای مونیخ باشد، اعتماد بالای بایرن به روبرت لواندوفسکی از دیگر عوامل منتفی بودن انتقال هالند می باشد. از این رو، تاکنون هیچ موضوع خاصی در جلسات سران بایرن مونیخ مبنی بر خرید هالند وجود نداشته است.

سران بایرن مونیخ انتظار دارند لواندوفسکی تا 4 سال دیگر در سطح مورد انتظار بازی کند از این رو به دنبال این هستند تا لواندوفسکی را تا سال 2025 در مونیخ نگه دارند.

البته یکی از مشکلات تمدید قرارداد لواندوفسکی، مدیر برنامه های او، زهاوی است. سران بایرن مونیخ رابطه خوبی با او ندارند و تاثیر او در خروج داوید آلابا نیز مشخص شده است، البته شایعاتی در مورد درخواست انتقال لواندوفسکی به رئال مادرید از سوی نشریات اسپانیا گفته شد که در حد همان شایعه باقی ماند.

9404