انتقاد هواداران پورتو از طارمی در فضای مجازی؛ تو مقصر حذف ما از اروپا هستی

انتقاد هواداران پورتو از طارمی در فضای مجازی؛ تو مقصر حذف ما از اروپا هستی

پایگاه خبری فوتبالی- ادامه ناکامی مهدی طارمی در گلزنی باعث مطرح شدن انتقادهایی از او در فضای مجازی شده است.

به گزارش فوتبالی، بازی دیشب پورتو مقابل آتلتیکو مادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، هشتمین دیدار متوالی بود که طارمی نتوانست برای تیمش گل بزند تا سوژه انتقاد کاربران ایرانی و پرتغالی در فضای مجازی شود.

از دید فوتبالدوستان ایرانی، طارمی از روزی نتوانست گل بزند که علیه سرمربی تیم ملی توئیت زد و خواسته یا ناخواسته وارد بازی‌ای شد که تا امروز بیشتر از همه به ضرر او بوده است.

کاربران پرتغالی یا بهتر بگوییم طرفداران پورتو هم دل خوشی از مهاجم ایرانی تیمشان ندارند و معتقدند که فرصت‌سوزی‌های طارمی باعث حذف تیمشان از لیگ قهرمانان اروپا شده و با تعداد موقعیتهایی که او از دست داده، می‌توان یک کتاب نوشت!

اگر طارمی این موقعیت را تبدیل به گل کرده بود، حالا شاهد این همه توئیت علیه او نبودیم

 یکی از طرفداران پورتو توئیت زده است: طارمی باید یاد بگیرد که به راحتی موقعیتهایش را از دست ندهد و اگر قرار به ادامه این روند باشد، بهتر است برای مدتی هم که شده، جایی در ترکیب اصلی تیم نداشته باشد.

از دید یکی دیگر از هواداران پورتو، طارمی کاری کرده که دل پورتویی‌ها برای موسی مارگا تنگ شود!

این وسط البته طارمی مدافعان خاص خودش را دارد. افرادی که معتقدند مسئولیت گل نزدن مهدی در چند وقت اخیر، سرمربی پورتو است که به جای استفاده از بازیکن ایرانی‌اش به عنوان مهاجم نوک، از او به عنوان بازیکن پشت سر مهاجم استفاده می‌کند و همین موضوع روی عملکرد طارمی تاثیر منفی گذاشته است.

1984