صعود اتلتیکو مادرید به مرحله حذفی با جنگ و درگیری/ فتح سن سیرو به دست ارتش کلوپ

صعود اتلتیکو مادرید به مرحله حذفی با جنگ و درگیری/ فتح سن سیرو به دست ارتش کلوپ

پایگاه خبری فوتبالی - تیم‌های اتلتیکو مادرید و لیورپول در برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شش دیدار به صورت همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار شد که در مهم ترین دیدار، پورتو و مهدی طارمی در دراگائو میزبان اتلتیکو مادرید بودند. در این دیدار که 3 اخراجی نیز داشت، روخی بلانکوس با گل‎‌های آنتوان گریزمان، آنخل کوریا و دی پائول، سه بر یک پیروز شد و با تنها 7 امتیاز از 6 بازی، به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. تک گل پورتو را سرجیو اولیویرا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. در این دیدار طارمی چند بار فرصت باز کردن دروازه اوبلاک را داشت، اما قدر فرصت‌ها را ندانست و حالا باید در لیگ اروپا به میدان برود. کاراسکو از اتلتیکو و وندل از پورتو با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شدند. در دیگر دیدار این گروه نیز لیورپول با نتیجه 1-2 میلان را در سن سیرو شکست داد تا 18 امتیاز، پرونده گروه B را ببندد. 

در گروه C، آژاکس با حساب 4-2 اسپورتینگ لیسبون را شکست داد و بروسیا دورتموند با نتیجه پر گل 5-0 بشیکتاش را تحقیر کرد. در این گروه، آژاکس و اسپورتینگ از قبل جواز حضور در مرحله بعد را کسب کرده بودند. 

در آخرین گروه نیز رئال مادرید با دو گل اینتر را از پیش رو برداشت و شاختار دونتسک و شریف به تساوی یک بر یک رضایت دادند. لوس بلانکوس با این برد، صدرنشینی‌اش را مسجل کرد. 

4416