اعتماد به نفس ژاوی پیش از دیدار حساس برابر بایرن مونیخ

اعتماد به نفس ژاوی پیش از دیدار حساس برابر بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی اسپانیایی بارسلونا اذعان کرد که به معجزه و از این قبیل چیزها اعتقادی ندارد و آن‌ها توانایی شکست دادن هر حریفی را دارند. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، بارسلونا از چهارچوب هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، در آلیانز آرنا مهمان بایرن مونیخ خواهد بود. این دیدار برای کاتالان‌ها حکم مرگ و زندگی را دارد، زیرا در صورت عدم کسب 3 امتیاز، ممکن است راهی لیگ اروپا شوند. 

به نقل از مارکا، ژاوی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "همه چیز در دستان خودمان است و با تمام توان در میدان ظاهر خواهیم شد. من به معجزه اعتقادی ندارم. این یک بازی است و ما می‌توانیم از پس هر حریفی بر بیاییم." 

"باید صبور باشیم. پروسه‌ای که مدنظر داریم، کمی طولانی است و یک شبه نمی‌توانیم به اهداف‌مان بارسیم. چهارشنبه یک آزمون بزرگ برابر تیمی خواهیم داشت که در بازی‌های قبلی از ما بهتر بوده است."

ژاوی در ادامه درباره بازی بنفیکا مقابل دیناموکیف گفت: "اگر پیروز نشویم، باید چشم انتظار نتیجه دیگر بازی باشیم. نکته مهم‌تر این است که به خودمان بیشتر تکیه کنیم تا به دیگران. می‌دانیم که حریف سختی در انتظار ماست. تاریخ می‌گوید که ما در مونیخ هرگز پیروز نشده‌ایم، اما هرچیزی یک سرآغازی دارد."

4416