جشنواره گل مسی و امباپه در پاریس/ سیتی در آلمان غافل‌گیر شد

جشنواره گل مسی و امباپه در پاریس/ سیتی در آلمان غافل‌گیر شد

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن موفق شد با درخشش لیونل مسی و کیلیان امباپه، با نتیجه چهار بر یک از سد کلوب بروژ گذشت و در دیگر دیدار، منچسترسیتی برابر لایپزیش تن به شکست دو بر یک داد. 

به گزارش فوتبالی، هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو دیدار همزمان از ساعت 21:15 به وقت تهران آغاز شد. 

در گروه A تیم‌های پاریسن ژرمن در مقابل کلوب بروژ و لایپزیش برابر منچسترسیتی با هم دیدار کردند. 

در پاریس، لیونل مسی و کیلیان امباپه در غیاب نیمار به خوبی بار خط حمله را به دوش کشیدند. در این دیدار کیلیان امباپه در دقایق 2 و 7، خیلی سریع پاریس را پیش انداخت و در دقیقه 38 لیونل مسی با پاس گل امباپه اختلاف را به 3 گل افزایش داد تا پاریسی‌ها در همان نیمه اول برنده را مشخص کنند. در نیمه دوم کلوب بروژ در دقیقه 68 توسط متس ریتس یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما پنالتی لیونل مسی در دقیقه 76، حساب کار را 4-1 به سود پی اس جی کرد. 

در دیگر دیدار این گروه، سیتی در حالی مقابل لایپزیش صف آرایی می‌کرد که از پیش صدرنشینی‌اش در این گروه مسجل شده بود. دومنیک شابولوژای و آندره سیلوا در این بازی لایپزیش را با دو گل پیش انداختند و ریاض محرز موفق شد اختلاف را به یک گل کاهش دهد، اما سیتیزن‌ها در نهایت با حساب 2-1 شکست خوردند. 

4416