رکورد ویژه امباپه با گلزنی مقابل کلوب بروژ؛ جوان‌ترین بازیکنی که 30 تایی شد!

رکورد ویژه امباپه با گلزنی مقابل کلوب بروژ؛ جوان‌ترین بازیکنی که 30 تایی شد!

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی پاریسن ژرمن و کلوب بروژ در هفته ششم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، کیلیان امباپه موفق به گلزنی شد و بدین ترتیب یک رکورد ویژه را برای ثبت کرد.

به گزارش فوتبالی، امباپه یکی از بازیکنانی است که خیلی ها معتقدند در آینده ای نه چندان دور می تواند تبدیل به بهترین بازیکن جهان شود و در حال حاضر هم یکی از بهترین بازیکنان دنیا است و عملکرد خوبی دارد. او که در حال حاضر در آستانه 23 سالگی است، اکنون یک رکورد ویژه را به نام خود ثبت کرده است.

امباپه با گلزنی مقابل کلوب بروژ تبدیل به جوان ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد که به تعداد 30 گل در این تورنمنت می رسد. در واقع امباپه با داشتن 22 سال 352 روز به این رکورد رسیده است.

با توجه به شرایط سنی امباپه و اینکه او با این سن خود به این تعداد گل رسیده است، این ستاره فرانسوی یکی از مدعی های جدی تبدیل شدن به بازیکنی است که می تواند بیشترین گل را در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برساند و به رکورد کریستیانو رونالدو حمله کند.

البته باید دید که روند کیلیان امباپه در سال های آینده به چه شکل پیش خواهد رفت چرا که داشتن ثبات برای رسیدن به رکورد هایی این چنینی بسیار مهم است.

1470