ناراحتی لواندوفسکی از تعبیر اشتباه حرف‌هایش درباره مسی

ناراحتی لواندوفسکی از تعبیر اشتباه حرف‌هایش درباره مسی

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ هرگونه طعنه و کنایه به صحبت‌های لیونل مسی در مراسم توپ طلا را تکذیب کرد و گفت که از حرف‌هایش تعبیر اشتباهی شده است. 

به گزارش فوتبالی، در جریان مراسم توپ طلا، مسی پس از برنده شدن هفتمین جایزه توپ طلایش، در سخنرانی‌اش از لواندوفسکی حمایت و اذعان کرد که توپ طلای 2020 باید او برسد. حال روز گذشته مصاحبه‌ای از لواندوفسکی، رقیب جدی مسی برای جایزه توپ طلا منتشر شد که در آن، مهاجم بایرن مونیخ با طعنه به فوق ستاره پاریسن ژرمن گفته بود: "ای کاش صحبت‌های مسی صادقانه‌تر بود، نه فقط حرف‌های توخالی."

به نقل از دیلی میل، این تعبیر اشتباه، باعث ناراحتی لواندوفسکی شد و او عنوان کرد که اتفاقا نظر کاملا برعکسی داشته است و رسانه‌ها به میل خودشان ترجمه کرده‌اند. او در این باره به نشریه‌های انگلیسی گفت: "من در هنگام مصاحبه‌ام با یک برنامه تلویزیونی لهستانی، صحبت‌هایی مطرح کردم که تعبیر اشتباهی از آن شده است. من هیچ وقت نگفتم که صحبت‎های مسی صادقانه نبود. اتفاقا کاملا برعکس. من از صحبت‎های مسی در مراسم توپ طلا در پاریس به وجد آمدم و از حمایت او بسیار خوشنودم. فقط امیدوار بودم به صحبت‌های مسی بیشتر بها داده می‌شد."

4416