گربه سیاه بارسلونا در کمین ژاوی؛ رکورد ویژه ستاره آلمانی مقابل آبی و اناری‌ها

گربه سیاه بارسلونا در کمین ژاوی؛ رکورد ویژه ستاره آلمانی مقابل آبی و اناری‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ و بارسلونا فرداشب (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به مصاف هم می روند و یکی از حساس ترین بازی های دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می کنند و باید دید که در این بازی در نهایت چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، این بازی برای بارسلونا بسیار حائز اهمیت است چرا که آبی و اناری پوشان برای صعود به دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نیازمند پیروزی در این بازی هستند و در صورت از دست دادن امتیاز و پیروزی بنفیکا در بازی همزمان راهی لیگ اروپا خواهند شد.

بارسلونا کار سختی در این دیدار دارد. جدا از اینکه روبرت لواندوفسکی در این روز ها آماده است، توماس مولر هم گربه سیاه بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا است که در بایرن مونیخ توپ می زند. مولر تاکنون در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 7 گل به بارسلونا زده است و از این نظر رکوردی ویژه مقابل بارسلونا دارد چرا که هیچ بازیکنی به اندازه مولر نتوانسته است مقابل بارسلونا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند و این احتمال وجود دارد که او باز هم به بارسلونا گل بزند.

باید دید که عملکرد تیم ژاوی به چه شکل خواهد بود. این بازی مهم ترین بازی بارسلونا از زمان سرمربی شدن ژاوی در این تیم است.

1470