رانگنیک چندمین سرمربی دوران حرفه‌ای کریستیانو رونالدو است؟

رانگنیک چندمین سرمربی دوران حرفه‌ای کریستیانو رونالدو است؟

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک به تازگی کار خود را به عنوان سرمربی منچستر یونایتد آغاز کرده است و تیم او در اولین بازی خود موفق شد با نتیجه یک بر صفر در رقابت های لیگ برتر انگلیس، کریستال پالاس را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در بازی اول رانگنیک در منچستر یونایتد، موفق به گلزنی نشد اما تلاش هایی داشت. فوق ستاره پرتغالی با سرمربی های زیادی در دوران حرفه ای خود کار کرده است که اکنون رالف رانگنیک، هفدمین سرمربی دوران حرفه ای رونالدو است. در واقع اولین مربی دوران حرفه ای رونالدو بولونی در اسپورتینگ پرتغال بود و پس از او سر الکس فرگوسن در منچستر یونایتد دومین سرمربی دوران حرفه ای کریستیانو رونالدو به حساب می آید.

از مشهور ترین سرمربی هایی که رونالدو با آن ها کار کرده است، می توان به اسکولاری که سومین سرمربی او بود، پیگرینی و مورینیو که پنجمین و ششمین سرمربی او بودند، آنچلوتی که هشتمین سرمربی او بود، زیدان که یازدهمین سرمربی و آلگری که دوازدهمین سرمربی او بود اشاره کرد.

رونالدو سابقه کار با کارلوس کی روش، پائولو بنتو، فرناندو سانتوس، رافا بنیتز، ساری، پیرلو، سولشر و کریک را هم در کارنامه خود دارد و باید دید که دیگر چه کسانی به این لیست اضافه می شوند.

1470