واکنش صالحی امیری به نشست خبری اعضای معترض کمیسیون ورزشکاران

واکنش صالحی امیری به نشست خبری اعضای معترض کمیسیون ورزشکاران

پایگاه خبری فوتبالی- سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان نسبت به برگزاری نشست خبری اعضای معترض در کمیسیون ورزشکاران واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در واکنش به نشست خبری امروز برخی از اعضای کمیسیون ورزشکاران اظهار داشت: تقاضا می‌کنم از رسانه و رسانه ملی که وارد مباحث حاشیه‌ای نشوند.
وی ادامه داد: اگر مشکلی وجود داشته باشد، در خانواده با گفت‌وگو قابل حل است. همه آنها قهرمانان ملی و مورد حمایت کمیته ملی المپیک هستند. هیچ دخالتی در انتخابات کمیسیون ورزشکاران نداشتیم و رقابت کردن هم طبیعی است. طبیعتاً کسی رأی آورده خوشحال و کسی که رأی نیاورده ناراحت است، اما نباید زبان توهین داشته باشیم. همه قهرمانان ایران زمین هستند و همه عزیزان را دعوت می‌کنیم تا در یک فضای اخلاقی، گفت‌وگو و موضوعات را حل کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره اینکه احسان حدادی مدعی شده از سوی کمیته ملی المپیک تهدید شده است، گفت: از مسائل اطلاع ندارم. به‌عنوان رئیس کمیته ملی المپیک، من و همکارانم در چارچوب اساسنامه کارها را انجام دادیم. اگر اعتراضی است، اول به ما و بعد به IOC باید اعلام شود که تا امروز مکاتبه‌ای صورت نگرفته و اگر مکاتبه کنند، همکارانم پاسخ می‌دهند. همه ورزشکارانی که چه در نشست امروز بودند و چه نبودند، فرزندان ما هستند. ما با کسی مناقشه نکرده و همه را برای گفت‌وگو دعوت می‌کنیم‌.

6641