صحبت‌های رانگنیک پیش از بازی منچستریونایتد مقابل یانگ بویز

صحبت‌های رانگنیک پیش از بازی منچستریونایتد مقابل یانگ بویز

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی جدید شیاطین سرخ در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با یانگ بویز شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی و جدید منچستر یونایتد در نشست خبری قبل از بازی با یانگ بویز در مورد ترکیب تیم و حواشی اخیر گفت: "من هنوز تصمیم نهایی را در مورد ترکیب اصلی نگرفته ام اما به نظر منطقی می آید که ما به یک سری از بازیکنانمان به دلیل فشردگی مسابقات استراحت بدهیم. ما باید مطمئن شویم که به اندازه کافی بازیکنان آماده در اختیار داریم اما به زمان درست نیاز داریم. بازی اولمان در این گروه را به تیم یانگ بویز واگذار کردیم پس ما باید برای جدال فردا آماده باشیم. اگر من به گذشته نگاه کنم، در بازی روز یکشنبه مقابل پالاس فکر می کنم کمبود انرژی نداشتیم. مسلما نیمه اول تقریبا بی نقص بود. نحوه پرس در سرتاسر زمین چیزی بود که در این سطح انتظارش را نداشتم. نیمه دوم مانند نیمه اول نبود اما همچنان ما کنترل بازی را در دست داشتیم."

رانگنیک در مورد قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا گفت: "بسیار زود است که از الان در موردش صحبت کنیم. من تنها یک هفته این جا بودم و یک بازی سرمربیگری تیم را بر عهده داشتم. مشخصا باشگاهی مانند منچستر یونایتد اشتیاق به دست آوردن تمام جام ها را دارد. همان طور که می دانید، مانند یک شاگرد جوان من در دانشگاه تحصیل کردم و همیشه یک چیز جالب توجه در فوتبال انگلیس وجود داشته است. وقتی که پیشنهاد منچستر یونایتد آمد، نیازی به فکر نبود. بازیکنان بسیار خوب زیادی در این جا هستند و با آن ها در این شش ماه کار خواهم کرد. من نمی توانستم این پیشنهاد را رد کنم. موفقیت فقط با توسعه و پیشرفت به دست می‌ آید. ما موفق خواهیم شد اگر در این شش ماه پیشرفت کنیم."

رانگنیک در مورد انتخاب کادر فنی گفت: "این اتفاق زیاد رخ نمی‌ دهد. من بسیار خوشحالم که با افرادی که هفته پیش ملاقات کردم، کار خواهم کرد و به یکدیگر کمک می‌ کنیم. ما تصمیم گرفتیم یک متخصص ورزشی به نام ساشا لنز را استخدام کنیم و به زودی برای شروع کار خود به تیم می‌ پیوندد. من یک کمک مربی به علاوه کریس آرماس را برای خود به تیم می‌ آورم."

سرمربی آلمانی شیاطین سرخ در مورد فن ده بیک و هندرسون هم توضیحاتی ارائه کرد: "فردا هر دوی آن ها در ترکیب فیکس خواهند بود. یکشنبه دونی به عنوان یار تعویضی به بازی آمد ولی دین هندرسون دروازه بان جاه طلبی است و ما به همچین چیزی در تیم نیاز داریم."

رانگنیک در مورد استفاده از کاوانی و واران هم گفت: "جفت آن ها فردا در دسترس نیستند ولی در بخشی از تمرینات حضور داشتند. کاوانی دیروز هم در تمرینات بود ولی واران امروز به ما ملحق شد. انتظار داریم هر دوی آن ها از هفته بعد به ما ملحق شوند. هر دو از بازیکنان بزرگ ما هستند و با توجه به سن بالای خود، پایداری خودشان را در پست خود حفظ کرده‌ اند. برای ما فوق العاده است که چنین بازیکنانی در تیم داشته باشیم و امیدوارم برای ادامه فصل به صورت کامل در دسترس باشند."

جسی لینگارد، بازیکن دیگری بود که رانگنیک درباره اش صحبت کرد: "هر کسی در تیم شانس حضور و اثبات خود را دارد. من خوشحالم که به آن ها فرصت می‌ دهم و فردا نیز این اتفاق رخ می‌ دهد. این یک فرصت عالی برای شناخت این بازیکنان است."

9404