رونمایی رانگنیک از «دو خرید اولش» در منچستریونایتد

رونمایی رانگنیک از «دو خرید اولش» در منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک سرمربی آلمانی منچستریونایتد "دو خرید اولش" را در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل یانگ بویز اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، رانگینک اعلام کرد که کریس آرماس به عنوان کمک مربی و ساشا لنسه به عنوان روانشناس ورزشی به منچستریونایتد ملحق خواهند شد. رانگنیک در مورد دومی گفت:"نمی دانم که شرایط در انگلیس چطور است اما در آلمان اکثر باشگاه ها روانشناس ورزشی دارند و از نظر من خیلی مهم است."

کریس آرماس بازیکن اسبق تیم ملی امریکا قرار است که دستیار رانگنیک در کادر فنی منچستریونایتد باشد.  مربی آلمانی که تا پایان فصل هدایت شیاطین سرخ را به عهده گرفته، در نظر دارد که کادر فنی تیمش را تقویت کند. کریس ارماس تجربه هدایت نیویورک ردبولز و تورنتو اف سی را داشته است. مربی 49 ساله آمریکایی دوران فوتبالی طولانی در لیگ آمریکا داشته که در گالکسی و شیکاگوفایر بازی کرده است.او بین سالهای 2018 تا 2020 در نیویورک ردبولز مربیگری کرده که از آن جا با رانگنیک کار کرده است.

ساشا لنسه روانشناس ورزشی نیز قرار است که به دومین دستیار رانگنیک در منچستریونایتد تبدیل شود. این مربی 46 ساله فعلا منتظر نهایی شدن ویزای کارش است تا نقش روانشناس ورزشی را در کادر رانگنیک داشته باشد.

4125