پیام مسی برای بازنشستگی مهاجم 40 ساله

پیام مسی برای بازنشستگی مهاجم 40 ساله

پایگاه خبری فوتبالی - ماکسی رودریگز روز دوشنبه در بازی نیولز و بانفیلد در ورزشگاه مارسلو بیلسا رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبالی، ماکسی شبی بسیار احساسی را داشت که البته لیونل مسی ستاره آرژانتینی نیز پیامی به بهانه وداع وی منتشر کرد. مسی در این پیام ویدیویی گفت:" سلام، فیرا. اول از همه می خواهم به تو به خاطر دوران فوتبالت تبریک بگویم و به تو بگویم که باعث افتخارم بود که بتوانم درون زمین در کنار تو باشم. تو شخصیت بزرگی هست که به آن احترام می گذارم و خیلی دوستت دارم. "

مسی زمانی در نیولز بازی می کرده، باشگاهی که ماکسی در ان بازنشسته شد. لئو در ادامه صحبت هایش می گوید:" یک دوره به پایان می رسد و دوره ای جدید آغاز می شود و امیدوارم که بتوانی چیزی را پیدا کنی که بتواند تو را به خواسته هایت برساند همان طور که فوتبال تا کنون رسانده است. برایت آرزوی بهترین ها را دارم. برای تو درود می فرستم و امیدوارم که به زودی همدیگر را ببینیمت. میبینمت "فیرا."

شب گذشته هزاران هواداران نیولز به ورزشگاه مارسلو بیلسا رفتند تا پیروزی تیمشان را ببینند و با ماکسی رودریگز وداع کنند. این بازیکن 40 ساله در شب وداعش در دقیقه یازدهم نیمه دوم تعویض شد و جای خود را به نازارنو فونز داد. ماکسی پیش از خروج از زمین توسط هواداران تشویق شد و در نهایت با چشمانی اشکبار از زمین بیرون رفت.

4125