حمیداوی: اسم تیم ما شهرخودرو است نه پدیده/ در لیگ برتر می‌مانیم

حمیداوی: اسم تیم ما شهرخودرو است نه پدیده/ در لیگ برتر می‌مانیم

پایگاه خبری فوتبالی- مالک باشگاه شهرخودرو گفت: از مسوولان گله دارم نام تیم ما شهرخودرو است اما دوستان از پدیده به عنوان نام این باشگاه استفاده می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، فرهاد حمیداوی امروز سه‌شنبه در جریان مراسم بزرگداشت مرحوم پرویز دهداری در مورد اینکه ممکن است باشگاه شهرخودرو با این وضعیت به لیگ دسته اول سقوط کند، گفت: ما سال قبل هم در پایان هفته هشتم دوازده امتیاز داشتیم. در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.

وی افزود: در روزهای اخیر جلساتی را در هیئت مدیره برگزار کردیم تا کادر فنی را با پیشنهاد اکبر میثاقیان تقویت کنیم.در انتخاب بازیکنان هم باید کمی دقت کنیم.

مالک باشگاه شهر خودرو در مورد این که باشگاه‌ها صورت‌جلسه تبلیغات محیطی را امضا کرده‌اند، اضافه کرد: متاسفانه ما عادت کردیم تا اشتباهات مدیران سابق را گردن مدیران فعلی بیاندازیم. از شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال گله‌مند هستم. اتتظار دارم که عزیزی خادم نگاه ویژه‌تری به باشگاه‌ها داشته باشد.در سال‌های گذشته روند مطلوب باشگاه‌ها نبوده اما امسال در صدد این هستند تا اوضاع را تغییر دهند و شرایط ایده‌آلی برای باشگاه‌ها ایجاد کنند. باشگاه‌ها باید دست در دست هم دهند. دوست داشتم با مصطفی آجورلو هم در این باره نشستی برگزار کنم و صحبت کنم. من تایید می کنم که شرایط سال های گذشته برای باشگاه‌ها خوب نبوده است.

حمیداوی در مورد اینکه سرانجام نام تیم نماینده مشهد در لیگ برتر پدیده است یا شهر خودرو گفت: از رئیس فدراسیون فوتبال در این باره گله دارم. آیا ما مرجعی بالاتر از فیفا داریم؟ بعد از آن هم AFCاست. آنها در نامه هایشان نام شهر خودرو را استفاده می‌کنند اما دوستان ما می‌گویند پدیده!

6641