پیام ستاره پرتغالی به هواداران میلان در آستانه جدال حساس با لیورپول

پیام ستاره پرتغالی به هواداران میلان در آستانه جدال حساس با لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره‌ی پرتغالی روسونری که غایب مصاف حساس امشب تیمش مقابل لیورپول خواهد بود، پیامی را برای هواداران تیم خود منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، زلاتان ابراهیموویچ و یارانش بی صبرانه در انتظار دیدار مرک و زندگی امشب برابر لیورپول هستند؛ دیداری که در سن سیرو برگزار خواهد شد و میلان تنها در صورت پیروزی و رقم خوردن نتیجه‌ی دیگر بازی به سود آن ها، می تواند راهی مرحله‌ی حذفی لیگ قهرمانان اروپا شود.

رافائل لیائو، ستاره‌ی پرتغالی روسونری در آستانه‌ی این دیدار حیاتی که برای میلانی ها حکم مرگ و زندگی را دارد، در اینستاگرام خود پیامی خطاب به هواداران روسونری منتشر کرد که به شرح زیر می باشد:

"پیروزی مهمی که ما را در مسیر جنگیدن برای هدفمان نگه می دارد. هواداران روسونری، ما برای بازی امشب روی شما حساب خواهیم کرد، ما با هم قوی تر هستیم."

لازم به ذکر است که صعود لیورپول به عنوان صدرنشین گروه به دور بعد رقابت ها قطعی شده و مشخص نیست که یورگن کلوپ برای این دیدار با توجه به رقابت نزدیک و فشرده در لیگ برتر انگلیس، به بازیکنان اصلی خود استراحت خواهد داد یا خیر. البته این سرمربی آلمانی در نشست خبری قبل از بازی، بر لزوم استفاده از سیستم چرخشی و استراحت دادن به برخی از بازیکنان تیمش تأکید کرد.

9404