جواب سولشر به پیام‌های هواداران شیاطین سرخ

جواب سولشر به پیام‌های هواداران شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونر سولشر سرمربی سابق منچستریونایتد با گروهی از هواداران این تیم به گفت و گو پرداخت و اذعان کرد که در دوران حضورش در الدترافورد از هیچ تلاشی برای بهبود شرایط، دریغ نکرده بود. 

به گزارش فوتبالی، پس از شروع بسیار بد شیاطین سرخ و همچنین شکست‌های تلخ و پرگل مقابل تیم‌های واتفورد، لیورپول و منچسترسیتی باعث شد تا سران من یونایتد، سولشر نروژی را از کار برکنار و رالف رانگنیک را تا پایان فصل به عنوان جانشین موقتش انتخاب کنند. 

به نقل از مارکا، با وجود اخراج سولشر، او هنوز در انگلستان اقامت دارد و هفته گذشته در یک رستوران ژاپنی با چند تن از هواداران این تیم ملاقات داشت. پس از پیروزی 3-2 مقابل آرسنال، این هواداران پس از دیدن سولشر، از او بابت زحماتش در این باشگاه تشکر کردند و او نیز در جواب گفت: "تمام تلاشم را برای بهتر کردن اوضاع انجام دادم. از شما ممنونم."

رالف رانگنیک پس از پیروزی مقابل کریستال پالاس نیز گفت: "یک شنبه هفته گذشته با اوله پیش از دیدار مقابل چلسی، تلفنی صحبت کردم. مکالمه ما حدود دو ساعت طول کشید. او واقعا مرد بزرگی است. اوله حدود یک ساعت و نیم برای من از درونیات و جزئیات بازیکنان منچستریونایتد گفت و مرا بابت خیلی از مسائل آگاه کرد."

4416