اولین تصویر از مدافع منچستریونایتد پس از شکافته شدن ابرویش

اولین تصویر از مدافع منچستریونایتد پس از شکافته شدن ابرویش

پایگاه خبری فوتبالی - اخیرا تصویری از هری مگوایر در شهربازی کودکان منتشر شده است که کاملا مشخص است که ابرویش پس از بازی اخیر منچستریونایتد شکافته شده است.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان 28 ساله شیاطین سرخ در پیروزی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس با نتیجه یک بر صفر مصدومیت شدیدی را تجربه کرد. مگوایر روی یک ارسال با اودسون ادوارد مهاجم حریف در اواخر بازی برخورد کرد که هر دو روی زمین افتادند. مدافع ملی پوش منچستریونایتد با صورتی خونین روی زمین افتاد هر چند که در نهایت پزشکان به او اجازه دادند تا بازی را با یک بانداژ مشکی روی سرش به اتمام برساند.

به هر صورت به نظر می رسد که همچنان اثر این برخورد در صورت مگوایر مشهود باشد چرا که تصاویری که از او در کنار خانواده اش منتشر شده هم همین را ثابت می کند. مگوایر در این بازی به منچستریونایتد کمک کرد تا برای اولین بار در این فصل در خانه بتواند کلین شیت کند. 

مگوایر در دو فصل حضور در منچستریونایتد هنوز نتوانسته جامی ببرد و امیدوار است که بالاخره امسال با هدایت مربی جدید تیمش رالف رانگنیک طلسم را بشکند. شیاطین سرخ که صعودشان به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان صدرنشین نهایی کرده اند، چهارشنبه دیداری تشریفاتی با یانگ بویز خواهند داشت.

4125