سن‌سیرو سولد اوت شد!/ پاداش 15 میلیونی صعود در انتظار روسونری

سن‌سیرو سولد اوت شد!/ پاداش 15 میلیونی صعود در انتظار روسونری

پایگاه خبری فوتبالی - تمامی بلیت های مسابقه‌ی امشب میلان با لیورپول در ورزشگاه سن سیرو به طور کامل به فروش رفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه کوریره دلا سرا، میلان در صورت صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قطعا نیاز به تقویت زمستانی در بازار پنجره نقل و انتقالات ژانویه خواهد داشت.

برای رسیدن روسونری به این مهم، پسران استفانو پیولی ابتدا باید در سن سیرو موفق به شکست لیورپول شوند و سپس در انتظار رسیدن اخباری خوب از پرتغال باشند؛ جایی که اتلتیکو مادرید در دیداری هم‌زمان به مصاف پورتو خواهد رفت.

در صورتی که در پرتغال حریفان برابر یکدیگر به تساوی دست پیدا کنند و میلان برابر لیورپول به پیروزی برسد (با اهمیت تفاضل گل بهتر نسبت به اتلتیکو مادرید)، روسونری موفق می شود خود را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برساند که پاداشی بالغ بر پانزده میلیون یورو برای آن ها به همراه خواهد داشت.

این رسانه ایتالیایی همچنین اشاره می کند که تمام بلیت های ورزشگاه سن سیرو شهر میلان برای این دیدار سرنوشت ساز به فروش رفته و اصطلاحا سن سیرو 'سولد اوت' شده است. در صورت صعود، آن ها می توانند پاداش کسب شده را به بودجه خرید در بازار زمستانی خود جهت جذب یک مدافع برای جایگزینی سیمون کیائر مصدوم و همچنین یک مهاجم برای جایگزینی پلگری اختصاص دهند.

9404