بزرگداشت مرحوم دهداری و سلامی دوباره

بزرگداشت مرحوم دهداری و سلامی دوباره

پایگاه خبری فوتبالی- آیین گرامیداشت سی‌امین سالروز درگذشت مرحوم پرویز دهداری بار دیگر اهالی فوتبال را دور هم آورد که همه در بدو دیدارشان به یکدیگر گفتند؛ «سلامی دوباره».  

به گزارش فوتبالی، گرامیداشت سی امین سالروز درگذشت زنده یاد پرویز دهداری اسطوره اخلاق ورزش و فوتبال ایران امروز سه‌شنبه و دقایقی دیگر با حضور اهالی فوتبال در هتل المپیک تهران آغاز و یک به یک چهره‌های پیشکسوت فوتبال وارد سالن می‌شوند و با تجدید دیدار دوباره این دورهمی را به فال نیک گرفتند.

ناصرفریادشیران، محسن عاشوری، جوادزرینچه، حمید علی‌دوستی، محمود شیعی، مرتضی فنونی‌زاده، عباس رضوی بیان طاهری، سام میرفخرایی، احمدسنجری، محمدتوانایی، نعیم صفری، حسن فرکی، نصرالله عبدالهی و ...؛ پیشکسوتانی هستند که یادبود مرحوم دهداری باردیگر آنها را گرد هم آورد.

در حاشیه این آیین، تصاویری از پیشکسوتان فوتبال ایران از مرحوم دهداری تا سیروس قایقرانی در قاب به تصویر کشیده است و تندیس‌هایی که قرار است امروز به پیشکسوتان با حضور رییس کمیته المپیک و رییس فدراسیون فوتبال اهدا شود. قرار است از مستند ۶۵ دقیقه ای مرحوم دهداری رونمایی شود.

پرویز دهداری از مهاجمان بزرگ تیم شاهین و نخستین سرمربی تیم پرسپولیس و همچنین سرمربی تیم ملی بود. مربی و مدیری که اخلاق‌مداری آن‌قدر برایش بر نتیجه‌گرایی مقدم بود که پایبندی و تاکید او به اصول اخلاقی، او را در بین اهالی ورزش به عنوان معلم اخلاق مشهور کرد و امروز با گذشت ۳۰ سال از درگذشتش اما همچنان محبوب و دوست‌داشتنی است.

....

6641