شکایت باشگاه قشقایی از بازیکن سابق و باشگاه فولاد خوزستان

شکایت باشگاه قشقایی از بازیکن سابق و باشگاه فولاد خوزستان

پایگاه خبری فوتبالی- مالک و مدیرعامل باشگاه قشقایی از تداوم پیگیری‌های حقوقی در خصوص جابه جایی مهدی لیموچی به باشگاه فولاد خوزستان خبر داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، جذب بازیکن مستعد و جوان قشقایی شیراز توسط فولاد خوزستان حالا به یکی از پرونده هایی تبدیل شده است که بنا بر ادعای مسئولان باشگاه قشقایی می تواند منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه فولاد شود.

مهدی لیموچی مهاجم تکنیکی باشگاه قشقایی که از این باشگاه به تیم ملی امید معرفی شد، با درخشش در تیم امید، چشم مسئولان باشگاه فولاد خوزستان را گرفت. به محض بازگشت نکونام به نیمکت فولاد، وی برای جذب جوان کازرونی اقدام کرد و لیموچی راهی فولاد آره نا شد.

اما روح‌الله نجف‌پور، مالک و مدیرعامل باشگاه قشقایی هنوز زیر بار این انتقال نرفته و جدایی لیموچی را غیرقانونی می داند و چندیست که از طریق مجاری قانونی به دنبال موضوع است.

در آخرین بیانیه که از سوی روابط عمومی باشگاه قشقایی منتشر شد، آمده است که به دلیل پاسخگو نبودن باشگاه فولادخوزستان و همچنین بازیکن قشقایی، و از آنجا که تمام حق و حقوق بازیکن نقداً تسویه شده و هیچگونه دلیلی بر فسخ قرارداد وجود نداشت و از طرفی این بدعهدی نباید بی پاسخ بماند، به درخواست هواداران، کلید دادرسی اقدام باشگاه فولاد و بازیکن قشقایی زده شده است.

براساس این بیانیه زمان آغاز دادخواهی قانونی امروز سه شنبه 16 آذر اعلام و تاکید شده است که موضوع تا بسته شدن مجدد پنجره باشگاه خاطی و همچنین محرومیت و جریمه بازیکن غیرمتعهد، ادامه خواهد داشت.

در بخشی از این بیانیه تاکید شده است که؛ هواداران قشقایی خوب به خاطر دارند که مدیران باشگاه هرچه وعده دادند عمل کردند و این بار نیز منتظر اخبار این رویداد باشند.

مهدی لیموچی بازیکن ۲۲ ساله کازرونی، در هفته‌های نخست فصل گذشته به قشقایی پیوست اما کارت بازی او تا پایان نیم فصل نخست صادر نشد.

لیموچی در نیم فصل دوم در ترکیب قشقایی به میدان رفت و نقش مهمی در بقای قشقایی در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور ایفا کرد.

6641