تصویر جالبی که مهاجم ویارئال از کمرش منتشر کرد

تصویر جالبی که مهاجم ویارئال از کمرش منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - هر چند که این اتفاق جدیدی نیست اما دیدن تصاویر آن در نوع خود عجیب است. در حقیقت دانجوما مهاجم ویارئال پس از انجام "بادکش درمانی" پیش از بازی چهارشنبه تیمش و آتالانتا در برگامو، تصاویری را از خود منتشر کرده که به شدت توسط کاربران شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، برخی از ستارگان سرشناس فوتبال دنیا نظیر کریم بنزما نیز از این روش برای بهبود گردش خون در بدن خود استفاده می کنند تا ریکاوری عضلانی بهتری داشته باشند و بتوانند با سرعت بهتری واکنش نشان بدهند. بادکش درمانی تکنیکی است که از طریق طب سنتی در چین باب شده تا به آزادسازی انرژی در بدن کمک کند و گردش خون را بهتر کند.

دانجوما دچار مصدومیت شده بود اما به نظر می رسد که به موقع خودش را به بازی حساس ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا خواهد رساند. این بازیکن هلندی تصاویری از کمرش پس از بادکش درمانی منتشر کرده و گفته است که این روش برای ریکاوری بدنش روش ایده آلی است. به نظر می رسد که امری از دانجوما در ترکیب اصلی ویارئال برای بازی حساس لیگ قهرمانان اروپا استفاده خواهد کرد. ویارئال برای نهایی کردن صعودش به یک هشتم نهایی به یک تساوی نیاز دارد.

4125