شریفات: آلومینیوم با نتایج خوبش به لیگ امسال شوکی بزرگ داد/ مجیدی به معنای واقعی یک کاپیتان است

شریفات: آلومینیوم با نتایج خوبش به لیگ امسال شوکی بزرگ داد/ مجیدی به معنای واقعی یک کاپیتان است

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع - هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعتقاد دارد، این تیم با نتایج خوبش در فصل جاری به لیگ برتر شوک بزرگی وارد کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، اسماعیل شریفات درباره عملکرد فوق‌العاده ‌آلومینیوم اراک در لیگ امسال گفت: خوشبختانه نتایج خوبی گرفتیم و با این عملکرد شوک بزرگی به لیگ دادیم، ولی قطعاً کارمان سخت‌تر خواهد شد، چون تیم‌ها از این به بعد بیشتر ما را آنالیز خواهند کرد. البته ما کادر فنی خوبی داریم و می‌خواهیم این روند را ادامه دهیم. ما هدف‌های بزرگی داریم، ولی نباید توقعات از آلومینیوم اراک غیرمنطقی باشد، با این حال تلاش می‌کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آلومینیوم می‌تواند در بین مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد، تصریح کرد: لیگ امسال واقعاً غیرقابل پیش‌بینی است و نمی‌توان حدسی در مورد اتفاقات آینده زد. خیلی از تیم‌ها مدعی قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا هستند. از یک طرف هم این امکان وجود دارد که به موفقیتی نرسند، چون لیگ امسال واقعاً غیرقابل پیش‌بینی است.

مدافع - هافبک تیم فوتبال آلومینیوم در مورد شرایط خوب خودش در این تیم خاطر نشان کرد: من امسال یک خط جلوتر آمده‌ام و تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. خدا را شکر می‌کنم که من و آلومینیوم روزهای خوبی را پشت سر می‌گذاریم و البته امیدوارم که چشم نخوریم!

شریفات با تمجید از کاپیتان تیم آلومینیوم اراک اظهار داشت: میثم مجیدی بازیکن اراکی ما به معنای واقعی یک کاپیتان است و منافع تیم از هر چیزی برایش مهمتر است. او نقش مهمی در تیم ما دارد و همه بازیکنان هم از مجیدی حساب می‌برند.

7474