جاودانی: رای کمیته انضباطی درباره بازی سپاهان و پرسپولیس باید اجرا شود

جاودانی: رای کمیته انضباطی درباره بازی سپاهان و پرسپولیس باید اجرا شود

پایگاه خبری فوتبالی- عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال معتقد است رای ارکان قضایی فدراسیون درباره بازی سپاهان- پرسپولیس باید اجرا شود.

به گزارش فوتبالی، سازمان لیگ در حالی برنامه مسابقات لیگ برتر را تا پایان هفته شانزدهم اعلام کرد که ابهام بزرگ این برنامه مربوط هفته دوازدهم و بازی رفت تیم های سپاهان- پرسپولیس بود که محل این بازی در برنامه اعلام شده درج نشده و معلوم نیست این بازی در کدام شهر برگزار خواهد شد.

رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی درباره اینکه آیا رای صادر شده در فصل گذشته برای بازی سپاهان- پرسپولیس – که بر اساس آن بازی رفت و برگشت دو تیم در این فصل، در شهری به جز اصفهان و تهران برگزار خواهد شد - اجرا می‌شود یا نه، گفت: بالاخره در آن مقطع کمیته انضباطی درباره این بازی رای صادر کرده و اگر بخواهند رای را اجرا نکنند قطعا تبعات بدی در پی خواهد داشت و با توجه به اینکه سازمان لیگ محل بازی را مشخص نکرده فکر می‌کنم رای اجرا خواهد شد هر چند اینجا ایران است و شاید تصمیمات در دقیقه 90 تغییر کند اما برای احترام به رای صادر شده از سوی ارکان قضایی فدراسیون فوتبال باید این بازی در خارج از تهران و اصفهان برگزار شود.

جاودانی در رابطه با اینکه آیا بازی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد یا نه، اظهار داشت: در آن زمان که رای صادر شد به دلیل پاندمی کرونا به بحث تماشاگران ورود نکردیم اما در صورت برگزاری بازی در استان دیگر، بحث ورود تماشاگران به نظر شورای تامین آن استان ارتباط دارد چون ورود تماشاگران به تامین امنیت نیاز دارد. اگر بازی بین دو تیم عادی بود شاید این حساسیت‌ها وجود نداشت اما با توجه به اینکه دو تیم پرطرفدار و مطرح با هم بازی می‌کنند، طبیعتا حساسیت‌ها بیشتر است.

عضو کمیته انضباطی در پاسخ به سوال دیگری که آیا برگزاری بازی دوستانه دو تیم می تواند تاثیری در تغییر رای صادر شده داشته باشد بیان کرد: رای صادر شده درباره مسابقه دو تیم در لیگ برتر بود و ما کاری به بازی دوستانه دو تیم نداریم. کمیته انضباطی و سایر ارکان قضایی فدراسیون نظر نهایی خود را درباره این بازی اعلام کردند و تصمیم گیری درباره اجرای آن و یا به هر دلیل عدم اجرا بر عهده سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال خواهد بود.

7655