آرسنال بعد از منچستریونایتد حالا اورتون را نیز احیا کرد

آرسنال بعد از منچستریونایتد حالا اورتون را نیز احیا کرد

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال در یک دیدار خارج از خانه مقابل اورتون تن به شکست دو بر یک داد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، دو تیم اورتون و آرسنال از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه گودیسون پارک برابر هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی به میدان آمدند که توپچی‌ها در 5 دیدار گذشته خود 3 پیروزی و 2 شکست در کارنامه ثبت کرده بودند، اما در آن سمت، شاگردان رافا بنیتز اصلا طعم پیروزی را در 5 دیدار اخیر خود نچشیده بودند و متحمل 4 شکست نیز شدند. 

در نیمه اول شاهد بازی کاملا سرد و بی روحی از سوی هر دو تیم بودیم. آرسنال توانایی خلق موقعیت نداشت و بازی بیشتر در میانه میدان در حال چرخی بود. در دقیقه 45 ریچارلیسون با یک ضربه سر دروازه رمزدیل را باز کرد، اما VAR به دلیل آفساید آن را مردود اعلام کرد. تنها یک دقیقه پس از این گل، مارتین اودگارد با یک ضربه بغل پا در محوطه جریمه، دروازه پیکفورد را گشود تا توپچی‌ها در نیمه اول برنده به رختکن بروند. 

در نیمه دوم، اما اورتون جلو کشید و آرسنال را تحت فشار قرار داد. آن‌ها به حملات خود دادند تا در نهایت ریچارلیسون در دقیقه 79 قفل دروازه رمزدیل را باز کند. این پایان کار نبود و دمارای گری در دقیقه 90+2 گل دوم را وارد دروازه مهمان کرد تا توپچی‌ها با شکست 2-1 راهی خانه‌هایشان شوند. 

4416